Nevin Yıldırım hakkında ne düşünüyorsunuz?

Nevin Yıldırım silah zoru ile defalarca tecavüze uğramış ve dayanamayıp tecavüzcüsünü öldürüp başını kesmiş bir kadın. Üstelik kapalı da bir kadın! Yani "Rızası vardı. Dekolte giyinmişti." gibi saçmalıkların odağı değil. Kestiği kafayı köy meydanına atıyor ve de kendisi şu an "tasarlanmış canavarca hisle adam öldürmek" ile "ağırlaştırılmış müebbet hapis" yatıyor. Peki ya tecavüzcüsünü öldürmeyip şikayette bulunsaydı tecavüzcüye ne yapılacaktı? Verilen ceza ve Nevin Yıldırım hakkında ne düşünüyorsunuz?

YIKAYINCA ÇIKMIYOR, NEVİN SİZE BAKIYOR!

Kadın Cinayetlerini Durduracağız!
Nevin Yıldırım hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla