Arabayla kaza yaptım ve şu an kullanmak istemiyorum normal mi?

Dun arabayla kaza yaptim birini geri giderken duvara carptim digerini gene geri giderken on tarafi hafif baska bir arabayi siyirarak cizdirdim ve şu an hic bir sekilde araba kullanmak, gormek istemiyorum normalde ben kullanayim veya gezelim bir yerlere gidelim diye can atardim simdi korkuyorum kendime guvenmiyorum hic durup durup agliyorum. Hic bir can kaybi yok ama keske bana bisey olsaydi diyorum. Bu gecer mi yoksa bir omur surer mi?
Arabayla kaza yaptım ve şu an kullanmak istemiyorum normal mi?
Cevapla