Kaza yaptım, nasıl öğrenirim arabayı iyi kullanmayı?

Yeni bir araba aldık, baya düşük model bize maliyeti tanıdık olduğundan 4 liraya maal oldu. Amacımız kısa vadede bu arabayla sürüşü öğrenip daha sonra daha üst bir model arabaya geçmekti.1-2 gündür mahallemizde sürüyorum, duruyorum park ediyorum vs... Mahallemiz de çok kalabalıktır, o açıdan sanırım sürebilirim demeye başlamıştım; bugün ise yoğun trafikli bir bölgeye girdik ailecek, ailemi yol kenarına bıraktım benim park edebilmem için ise ilerlemem lazımdı, dönerken hata yaptım ve öndeki aracın arka farına vurdum. Orayı döndüm tam yola girerken aynadan gördüm ki iki tane tır geliyor, sol şeriteler aslında ben de sinyali verip ağır ağır şeridime girerken tırın biri sola çekti tırı ve bana şiddetli bir şekilde vurdu, o kadar sağlam vurdu ki benim araba sola resmen kalktı uçtu vurdu, soldaki arabanın arka sol kapı içine girdi... Tırın dolum deposu arabamın sol kanadına resmen girdi, çıkıp küfür etmeye başladı tır sahibi, ben de kalkıp senin kullanacağın arabayı... diye bir cümle kurup da babam da arkadan gelince Allah belanızı versin uğraşamıcam diyip binip aracına ''kaçtı'' sinirden plakayı da alamamışım... Vurduğum aracın sahibi de geldi söylenmeye başladı vs vs... En sonunda anlaştık da trafik araya girmeden sigortalar ödesin diye tutanak tuttuk. Yanlız şuanki ruh halim hakikaten kötü, ilk araca vurmamdaki hata benim; ama sonraki tır sahibinin zaten kaçtı adam. Ama bu hep böyle mi gidecek? Bana çıkan masraf 150 liraya geçmez belki ama özgüvenim tamamen gitti, yani can taşıyoruz ve arabaya binenler olacak; nasıl hızlı bir şekilde öğrenebilirim bu işi ben? :( Lütfen saygı çerçevesinde yorum yapalım tecrübe arkadaşlardan beklilyorum yorumlarını...
Kaza yaptım, nasıl öğrenirim arabayı iyi kullanmayı?
Cevapla