Hayatım elimden kayıp gidiyor. Yardım edecek birisi var mı?

Arkadaşlar öncelikler herkese iyi geceler dilerim. Bunu gerçekten çok düşündüm yazmak için artık canıma tak etti. Hayatım bildiğiniz boşa sarıyor gibi. Yaşım 19 henüz daha yolun başındayım. Okulumu bitiremedim ve lisede okuldan atıldım. Sanayide oto tamir de çalışmaya başladım ve hayat şartları günden güne zorlaştı. Zamanla ailemden bazı nedenlerden dolayı ayrılmak zorunda kaldım. Her sabah işine gidip gelen birisiydim zamanda işler zorlaştı ve hem maddi hemde manevi yönden sarsıntıya uğradım. Gel zaman git zaman biraz merakımdan birazda mecburiyetten arkadaşın aracılığıyla yeraltı dövüşlerine katılmak zorunda kaldım. Normal insanların diliyle kafes dövüşü derler. Gecelik 300-500 civarı bişey parası iyi demeyin ölüp kalsanız kimse size bir yardım eli uzatmaz. Sanki yarış atıymışsıınz gibi üstünüze bahis koyarlar. Artık gerçekten zoruma gitmeye başladı. Sevgilim var şu an üniversiteye hazırlanıyor. Kendimi yanında ezik gibi hissediyorum. Açık öğretimden sıfırdan başlayıp üniversiteye gitmek istiyorum ama başarabilirmiyim hangi bölümden daha erken bitiririm onu bilemiyorum. Her gece eve girdiğimde yüzümü gözümü şiş görmekten ağrılardan onun yorgunluğuylada işe gitmekten bıktım gerçekten. Artık hayatımı düzeltmek ve bir yön katmak istiyorum. Sevgilime aşığım bir sorun yok ama üniversiteye gidince ister istemez elimden kayıp gider bunuda biliyorum ve artık gerçekten birşeyleri başarmak istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar lütfen yorumlarınızı bekliyorum
Hayatım elimden kayıp gidiyor. Yardım edecek birisi var mı?
Cevapla