Sarhosken benden faydalandi. Sabah olunca da kufretti. Kendimi nasil toparlayacagim ben?

(Arkadaslar zaten cok kotuyum lutfen kirici yorumlarla daha da kotu hale sokmayin beni.)

Ayagimi burkmustum sonra bir erkek arkadasim eve gidemedigim icin misafir etti. Sarhostum. Onla olmayi istemiyordum asla o gozle bakmadim. Ama olan oldu o anda. Sabah olunca da yuruyemiyordum senin yuzunden ise gec kaliyorum diye saydirdi. Hem de ne kufurler. Ben orda aci cekerken kotu davrandi. o gun ayagim ve basim kotu diye fazla cevap veremedim. İntikamimi alacagim elbet ama once kendimi toparlamaliyim. Ozguvenim yerine gelmeli. O da arkadaslari da dalga gecti benle. Surekli yaninda calisan kizi ovdu beni yererek. bir de sanki kendinleri hic sarhos olmamis gibi sarhosluguma laf ettiler. Kimsem kalmadi o olaydan sonra. Tek sucum icmekti. Neyse icimi dokmus oldum :(

Güncellemeler
+1 yıl
Bakin kimse dogruyu yanlisi anasinin karninda ogrenmiyor. Bilincsizdim ve bu da ders oldu iste. İnsanlar hata yapar mutlaka hayatta
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar ayagimi alciya aldilar kirikmis :( resmen ramazanda ictim diye carpildim
Sarhosken benden faydalandi. Sabah olunca da kufretti. Kendimi nasil toparlayacagim ben?
Cevapla