Güçlü gözükmekten yoruldum. Ne yapmaliyim?

Hicbirzaman hickimseye zayif yanimi, yaralı tarafımi gostermedim. En sevdigim kisilere hatta aileme bile. Cunku hickimsenin bana acımasını istemiyorum ve benim yuzumden uzulmesini istemiyorum.. veya gun gelir o kişiyle aramiz bozulursa benim en çok canimi yakabilecek kisi o olucak. Insanlara tam anlamiyla guvenemiyorum cunku boyle seyler basima geldi ve canim cok yandi.

Insanlara karsi hep guler yuzlu olmaya calisiyorum. Icimde firtinalar kopsa bile disaridan kimse anlayamiyo. Ve bunu becerebilmek aşıri bir guc istiyo. Hayatim boyunca her zaman güçlü durdum. Ama artik yoruldum ve patlama noktasina geldim. Ne yapacagimi bilmiyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
Ben de keske kabul etsem ama edemem iste abi. Boyle olmamali, duzeltmem lazim. Herturlu sorun var. Kişisel sorunlar, saglik sorunlari, aile ici sorunlar, toplumsal sorunlar, ekonomik sorunlar... varda var. Ne tarafa yonelsem onume engeller cikiyo. Dahada zorlasiyo her seferinde
Güçlü gözükmekten yoruldum. Ne yapmaliyim?
Cevapla