Hayatta beni anlayan kimse yok, kendi kendime dertleşip konuşuyorum. Nasıl atlatacağım bu durumu?

18 yaşında 1.67 boyunda 57 kiloyum üni1 öğrencisyim boyum kısa ve yüzüm çocuksu olduğu için 16 yaşında gibi gösteriyorum insanların bakışları beni çok rahatsız ediyor hiç kız arkadaşım olmadı olcağınıda sanmıyom yakışıklı değilim bide içe kapanık biriym bölümde hiç bir kızla muahhbetim yok artık bi hayat arkadaşı istiyorum ama bölümdeki kzıların yanında küçük kalıyorum napıcamı şaşırdım hayatta beni anlayan kimse yok deli kendi kendime dertleşip konuşuyorum sizce nasıl atlatıcam bu durumu
Hayatta beni anlayan kimse yok, kendi kendime dertleşip konuşuyorum. Nasıl atlatacağım bu durumu?
Cevapla