Beni anlayabilecek tanıyacak kimse kalmadı hayatımda ben ne yapacağım?

çok kötü dönemler geçirdim, çok arkadaşım vardı beni anlıyorlardı hepsi gitti, hayatına baktı. Bu devirde beni anlayabilecek kimse yok derken yurt dışından bir çocukla tanıştım bir kaç senedir konuşuyorduk onunla da ayrıldık evlenmek istediğini ama mümkün olmadığını hayallere kapılmak istemediğini söyledi gitti. beni anlıyordu yaşadıklarımı biliyordu. Yani şey gibi omzumda yük varsa onu taşıyamasa bile bana bakarken beni anlayarak konuşurdu. Ne ben onun dilini biliyordum, ne o benim dilimi. Ama anlıyorduk birbirimizi az uz İngilizceyle birbirimizin gözünün içine bakarak dahi. Şimdi çok yalnızım. Annemden başka kimse anlamıyor onun da yaşlandığını görmek beni çok üzüyor. Bazen yalnız öleceğim hissine bile kapılıyorum, veya beni hiç anlamayan biriyle ömür bitireceğim diye ben ne yapacağım nolur biri yardım etsin.

Beni anlayabilecek tanıyacak kimse kalmadı hayatımda ben ne yapacağım?
Cevapla