Fal baktırdım eski sevgilim çıktı falımda.

Arkadaşlar benim şuanda ilişkim var. Fal baktırdım eski sevgilim çıktı falımda.Onla 3 sene geçirdik. Onun 2 harfi çıkınca falımda duygulandım.Sizce onun halini hatrını soruymmu hatrı olduğu için. Yoksa gururumu düşünüp yazmıyımmı.Kötü ayrılmadık.Zamanında çok yıprandık ama mutlu olabiliyoduk.İçim burkuluyo şuan.

Yardımınıza ihtiyacımm var......Lütfen cevap yazın
Fal baktırdım eski sevgilim çıktı falımda.
Cevapla