Neden LGBT yi destekliyorum? Siz ne düsünüyorsunuz?

Arkadaslar, erkek olarak doğup kadın gibi, kadin olarak dogup erkek gibi hissetmek olagan bir durumdur. Bu dogrudur. Bu gercektir , saptırılamaz. Fakat, isin bir de fakat tarafi vardir. Bu hisler icerisinde dogan insanlar , yine bu hislerle sınanmaktadır. Kendilerine engel olmalıdırlar. Bir sekilde icinde bulunduklari hisse direnip, kimliken ayni cinsiyete sahip bireylerle iliski yasamayip cinsel iliskiye girmemelidirler. Aksi taktirde, gunaha girmis olacaklardir. Bile bile cehenneme yurumus olacaklardir. Tabiki yine kendi secimleri. Her koyun kendi bacagindan sonucta. Biz uyarimizi yapalim. Gerisi onlarin tercihi, onlarin hayati. Saygi duymak zorundayiz. Bakin saygi duymaliyiz demiyorum, zorundayiz. Birlikte yasayabilmek, huzur ve refahi saglayabilmek adina, bunu yapmak zorundayiz. Hakaret edenler, bu insanlari ötekilestirenler, annelerine babalarina utanmazca kufur edenler, onlarin gunahina eşlik edenlerdir. Onur yuruyusunun ise tamamen edepsizce gectigini dusunenlerdenim. Amacinin disina ciktigina inaniyorum. Gezi parki eylemleri gibi bu da saptirildi. Lgbt yi desteklememin tek sebebi ise tamamen şundan ibarettir; Bu insanlarimiz, bariz bir bicimde yasayamamaktadirlar. Toplumun her kesimi tarafindan dıslanmakta, is ve ev bulamayip fuhusa itilmektedirler. Intihar eden binlerce escinsel kardeslerimizde cabası. Ne kadar gunahkar olurlarsa olsunlar, onlarda bizim gibi insanlar. Bu eziyet bu zulüm niye? Hayatlari fazlasiyla karmasik olan bu insanlarimizi, otekilestirmek ve dislamak yerine, sadece rahat biraksak ya. Destekleyelim demiyorum. Ki desteklemiyorum da zaten. Ama eziyette etmeyelim. Buna vicdan nasil dayanir? Intihar eden o trans arkadasimizin goz yaslarina nasil duyarsiz kalinir. Yapmayin arkadaslar. Birakin millet istedigi sekilde yasasin. Yargilamak bize dusmez.
Neden LGBT yi destekliyorum? Siz ne düsünüyorsunuz?

İki dakika youtube a girip bu videoyu izlerseniz, ne demek istedigimi anlayacaksınız.
Neden LGBT yi destekliyorum? Siz ne düsünüyorsunuz?
Cevapla