Etrafınızdaki gereksiz kalabalık hakkındaki düşünceleriniz nedir?

Normal konuşamıyorum kimseyle. Sürekli bir beklenti içindeler. Artık çok sıkıldım etrafımdaki gereksiz kalabalıktan. Kızlar dedikodu oldugunda arar. Erkekler buluşalım buluşalım demek için. Kendi kendime zaman geçirmeyi özledim onlar yüzünden. Vitrinime değil iklimime gelen az insan ama öz insan olsun istiyorum. Bir ben mi sıkıldım bu tür insanlardan sizin düşünceleriniz nedir?
Etrafınızdaki gereksiz kalabalık hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Cevapla