Haklı mı olmak, mutlu mu olmak!
Günümüzde çoğu zaman İkiside bir arada olamıyor 😕
Günümüzde çoğu zaman İkiside bir arada olamıyor 😕
Haklı olan insan çoğu zaman mutsuz oluyor. Çünkü haklılık karşı tarafın yanlışlığı ile ortaya çıkıyor. Oysa ki mutlu olayım, varsın olsun hayatımız hatalarla dolu olsun (=
Aynen mutlu olmak önemli 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Ben teşekkür ederim :)
Mutlu olmak
En iyisi 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Sağol tekrar xper 9 olmak için çabama yardım ettiğin için💪😂
Rica ederim 😊
haklı insanlar her zaman üzüntüye mahkumdur ama mutlu insan haklı olursa daha mutlu olur bu yüzden mutlu diyorum
Mutlu olalım da haklı olmasak da olur be knk.
En iyisi knk 😊
Cevap
8Cevap
haklı olmak mutluluğu getirmiyor, mutluluk diyorum ya. Çok haklı olduk artık ^_0
Ahha aynen öyle 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Haklı derken hangi konuda. Kasıt nedir. biraz daha acsan soruyu
Her konuda fark etmiyor ki haklı olduğumuzu düşünüp kendimizi savunuyoruz karşımızdaki insanın yanlışlarını ona kabullendirmek için baskı uyguluyoruz ve bu yüzden haksız bile olsak kendi dogrularimizlardan ilerledigimiz için mutsuz oluyoruz 😊
O zmn haklı diyorum 👍👍👍😊☺
Yani mutlu olmak umrumda değil haklı olsam yeter diyorsun 😕
Haklı olunca mutlu olurum zaten :D
Her zaman hakliyim diyen bir kişi ile ilişki yaşanmaz 😕 Asla kabul etmez yanlışlarını ben hakliyim der geçer ve ayrilirsiniz 😕 Bu yüzden mutsuz olursun 😕
Hmm. O zmn mutlu olsun hadi
En iyisi 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Ben tesekkur ederim sorun için :)
Rica ederim 😊
Hayalim üç kelime
O da şöyle
Haklı, mutlu, huzurlu.. :/
İnş hayal olarak kalmaz 😊
Mutlu olmak istiyorum
İnş olursun 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
İnşallah :) rica ederim
haklı
Peki 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
mutlu.
İnş olursun 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Haklı olmak.
Peki 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Mutlu olmak.
Bencede 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Mutlu
En güzeli 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Mutlu olmak güzel
Aynen öyle 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Mutlu olmak
Bencede 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
İsim ne senin burak senmisin?
İsmim Hamza 😊
Burak diye bir arkadaşim var cok benziyonuz
2 hafta öncede başka birine benzetmislerdi 😊
Alışkınım 😊
haklıyım ama mutlu deilm :(
İnş mutlu olursun 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Haklı olmak.
Peki 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Mutlu olmak tabi.
En iyisi 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Mutlu olmak
Yorumun için teşekkürler 😊
Mutlu
Yorumun için teşekkürler 😊
Haklı
Peki 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
mutlu olmak cjdjd
Doğru karar 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
ben tesekkur ederim gfjgjg
Mutlu olmak
En güzeli 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
mutlu olmak
Peki 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Mutlu olmak daha iyi
Aynen 😊 Yorumun için teşekkürler 😊
Mutlu olmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar