Onlara tek kelime ile hayranım. Normal tesettür giyenlerde iyidir ama ben çarşaf ve peçeli biriyle evlenmeyi çok istiyorum ya Allah inşallah nasip eder bana. Onlarda ki iffet, iman, edep ve hayayı gördükten sonra imrenmemek elde değil ne mutlu ahiretini dünya için satmayanlara. İnsanlar ne kadar kötü gözle bakarsa baksın benim başımın üstünde yerleri var, Allah sabredenlerle ve inananlarla beraberdir.
Bende onlar gibi tam tesettüre girmek istiyorum. Ama bana destek olaca arkadaşîm bile yok😕 Her kes acayip karşılıyor, sanki onlar yanlış yapıyor, diğer herkes doğru
bence kapanmak diş dünya ile olan ilişkini azaltmak ve allaha daha fazla yöneltmektir ama türbanla açık olan birinden bir farkı yok ki yine moda takibi yine dış görünüş korkusu. ama çarşafta öyle bir durum yok. kendin için giyinirsin ya da eşin için. bu sana büyük bir özgüven veriri ve ego nu azaltır diye düşünüyorum
Şöyle söyleyebilirim. Güneş çıplak teni daha çok yakar ve terletir elbette bizimde çok sıcakladığımız zamanlar oluyo fakat bu tesettürlü olmayanlarınkinden farklı değil
Ben tesettürlüyüm çarşaflı değilim ama şunu söyleyebilirim ki onlar bizden kat kat rahat fakat dışardan tam tersi gibi duruyor. Her neyse biz üstümüze poşet geçirmiyoruz ki tabiki giydiklerimi hava alıyor
Yalnız bende tesettürlüyüm alıp veremediğim ne olabilir ki? Sadece insanların bizim hakkımızda ne düşündüğünü en doğru şekilde öğrenmek istiyorum çünkü burdaki insanlar çok açık sözlü
Ben kimseyi yargılanıyor böyle bişeye hakkımda yok zaten. Tesettürlü biri olarak insanların bize tesettürlü olmayan bayanlardan farklı gözle baktığını farkındayım ve bu sorduğum sorunun cevabını arkadaş çevrem arkadaşlarımın arkadaşları akrabalarım veya başka tanıdıklarım kesinlikle doğru cevaplamaya. Buradaki insanlar çok açık sözlü bu yüzden onlara fikir soruyorum.
bak tamam öyle diyelim ama bu soruyla bile sende ayrımcılık yaptığının ve kendini bizden ayırdığının farkındamısın belki soruş tarzındandır bilemem ama bir yanlış var ben kapalı değilim ama onlara farklı bakılması da bana kötü geliyo
Haklısın soruş tarzımdan yanlış anlaşılmış olabilirim. Bide şöyle düşün sen tesettürlü değilsin ama onların böyle ayrılmasından hoşlanmıyosun ben tesettürlüyüm nasıl hoşlanayım
ben seni anlıyorum gerçekten sadece arada böle sanki kötü bişe yapıyolarmış gibi kapalı bayanları soranlar var aklıma ilk o geldi okuyunca tahmin ediyorum hoşlanmadığını herkes saygı duymayı bilse bu sorun olmucak ama maalesef
eğer kaderimde evlilik nasipse eşimin kesinlikle tesettürlü olmasını isterim fakat hakkıyla kapanana saygım var malesef ortalık tesettürüm diye gezinen şaklabanlarla kaynıyor :) ben teşekkür ederim:)
Haklısın belkide öyle olmalıydı ama o zaman insanlar benim kusurlarımı dile getirirdi tesettür hakkında yorumda bulunmalazlardı ki benim merak ettiğim bu
En İyi Cevaplar