Kızı okey oynamaya çağırdım benimle bir daha konuşmadı?

Arkadaş ortamındaydık ınsancıl bır sekılde sızde gelın dedim okey falan atarız sahılde takılırız cafeye falan gıderız dedım bana dediği tek şey = ne ya okey mi oynicaz ya okey ne ya. aşşagılar gıbı laf ettı bende suratına kapattım konuşmuyoruz şimdi sizce ne yapayım ben bu kızı?
Kızı okey oynamaya çağırdım benimle bir daha konuşmadı?
Cevapla