
Kızlar araçla gezen erkeklere çok dikkat ediyor amaç sırf araç mı?

Yeni nesil kızlar için avantajdır. Masanın üstünde bir araba anahtarlığı ve kalın cüzdana bakıyor her şey. Her şey maddiyat olmuş kızlar kesesini dolduranların peşlerinden gidiyorlar.
seni demedim yanlış anlama ben yapanları bahsettim sadece.
Yapmasan bile kızlar gelip seni buluyor zaten yeter ki paranın ve arabanın kokusunu alsınlar.
Arabaya değil, Kişiye göre değişiyormuş demek ki ;)
gcube.milliyet.com.tr/.../...-odulleri-1368032.jpg
Kendi arabam var kimsenin arabasi icin olmam ne alaka arabasıyla mi yaşayacagim elini tutarken arabanın kolunumu tutacam ya ne alaka çok saçma
Olur bir gün yeni nesil hep arabalı ya nasıl olmaz denk gelmemesi ilginç :)
bu şehirdeki kızlar arabalı diye taşınma planlarına mi giriseceksin :)
Kayseri de yaşıyorum zengin memleket belki ondan bilemedim ama her öğrencinin bile nerdeyse arabası var yani sehir dışından gelenlerin yok arabası genelde diğerlerinin var hic zorlanmazsin arabasi cçok büyük ihtimalle olur :)
Tabi hatta arabalı insanlarla tanistiririm ayıp ettin
Arabasıyla sosyal medyada poz vermeyen erkek daha avantajlıdır
Cevap
5Cevap
Kıza bağlı. Ha bazıları gerçekten arabaları seviyorlar, onlar ayrı ama bazıları var gösteriş, hava atmak, dizilerde gösterilen şaşalı lüks hayat objeleri vs vs direk atlıyorlar. Bilemezsin o yüzden biraz zaman geçirince anlaşılır.
Tabi..
Şimdi şöyle düşün..
Bi' kızla tanıştığında kızı lüks bi' mekana metrobüsle / dolmuşla mı götürmek daha çok puan getirir yoksa son model bi' araba ile mi?
Hadi kızlar, bunu cevaplayın..
Kesinlikle... Özellikle ergenliğinde ve ergenlik sonlarındaki genç kızlar sadece gezmek için bile tercih ediyor. Arabası olsun yeter. Taş olursun taş :))
Bazı kızlar için öyle :)
Avantajdir
Evet
Hayir
Hayir
Evet büyük avantaj
Avantajdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar