Beni çirkin yaratan tanrıya neden inanayım ki?

hani her insan güzeldi
e ben çirkinim
.
nereye şükür edicem - şükür edicek birşey yok ki mk..
ama tanrı yarattı ya degilmi? pardon pardon..
.
çirkin olunca bu hayatta acıyı ben cekeyim
sonrada tanrıya inanayım...
süper imanlı bir kişiyim ben...
.
çirkini yaratan Allaha ne demeli?
Beni çirkin yaratan tanrıya neden inanayım ki?
Cevapla