Evvvett sayın kafası güzeller..
Adıyaman çifköftesiyle meşhur a. mk ne tütünü?
Adıyaman akar..
Bitlisliyiz kafamız güzel
b. ok iç!!
Muş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
adıyaman tütünü daha iyidir ama herkes adıyaman diye satıyor sağlam tütün alcaksın ben bir ara 75 milyondu aldığım tütünün kilosu tabiki 250 gram alıyodum :D
Harbi bilen yorum atsın sarmaya geçicem parliament ocak söndürüyor :D
parlamentten sarmaya geçersen bir seneye ev alırsın dostum
Doğru diyorsun parası batırıyor insanı
Adıyaman Algan tütününü öneririm
İçme.
Cevap
8Cevap
Muş tutununu oneririm Guzel kardesim sana ama illaki bunlardan biri diyosan adiyamani bulabilirsen adiyaman bak :)
bitlis tütünü hiç içmedim
ama Adıyaman güzeldi içtim onu :D
Muş diyorlar ama fiyatı yüksek. Adıyaman da iyi. Ama burada hasını bulmak zor olduğu için Diyarbakır tütünü içiyorum.
Adıyamanın tütünü daha kaliteli:)
Bitlis tütününun olduğu yerde Adıyaman tütünunu kimse içmez
Celikhan tütünü en iyisi...
Adıyaman Algan tütünü öneririm
Adıyaman tütünü tabiki.
Adıyaman akar..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar