AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
tuhaf olabilir ama kendim dışında kimsenin dış görünüşünü eleştirmedim.
çirkinlerin dışlanması bence de çok tuhaf ve gereksiz...
Eşittir. Eşit kılınmamasına neden olan veya soru işaretlerine sebep olan şey yine bizleriz. Kendimizi değiştirmeliyiz ki herkes eşit olsun.
İşte o yüzden tüm insanlardan nefret ediyorum... hepsinin kökü kurusun şekilçi oçları
Sende tutturdun çirkin çirkin diye yok Allah niye çirkin yarattı yok ben niye çirkinim yok o niye çirkinsin çok rahatsızsan intihar et mk
Bence eşit. Göreceli bir konu bu. Herkesin yargı biçimi farklı kimisi güzelliği takmaz kimiside ön planda tutar
bencede yanlış bır sey Allahın özene bözene yarattığına bız hangı hatle çirkin dıyebılırız çirkin kelımesını kullananların kalplerı beyınlerı çirkin asıl
Herkesin düşüncesi farklı onurcan.. Kimisi senin dediğin gibi düşünüyor ve dışlıyor. Ama ne olursa olsun şükretmeliyiz bu halimize
şükür edicek birşey?
ben şükür etmiyeceğim :)
bana şükür edilecek birşey vermedi..
Nefes alıyorsun yaşıyorsun elin ayağın sağlam sağlığın yerinde.. Baban var
herkes nefes alıyor
bir çok kişinin eli ayagı tutuyor..
saglıgım yerinde de degil ayrıca
neyine şükür edicem
ama gel bakalım istersen
nefes alan 'sıfatı iyi olanlar'
nefes alan 'sıfatı kötü olanlar'
cok acık aradki baglantı bence.
Onurcan bak herşey tip güzellik yakışıklılık değil.
Güzellikte yakışıklılıkta gelip geçici önemli olan insanin ic güzelliği kalp temizliği.
Sağlık sorunun mu var senin?
sıfatı iyi olup iç güzelliği iyi insan olanda var?
hergün biraz biraz ölüme yaklastırıyorum kendimi..
Ne desen haklısın..
Hayat ne kadar acımasız olsada yaşamaya değer
kanki hepsi aynı kızların şurda soru sorsam hepsi karakter derler bir mesaj at resim göstersen konusmalara azalır sıfıra iner bizzat basıma gelenleri söylüyorum sen burdaki bakma diyenler var belki burdakiler sağdaki soldaki komşum cevrem
acı çekerek yaşamak ne kadar güzel olabilir ki?
Neden kendine acı çektiriyorsun sen sorun ne yok mu çaresi
takıntım..
Tuhaf..
Herkes içi güzel olsun der ama kimse kimsenin içine bakmaz :/
evet doğrudur bana derler hep MaşAllah güzelsin falan diye
ben de güzel insana güzel derim, ama hiçbir zaman çirkini de hor görmedim
karakteri önemli ve daha da önemlisi.. onu da Allah yarattı.
onu tanrımı yarattı o ayrı ya
neyse hadi
görünüş açısından eşit değiller evet..
sadece bu tarafa odaklanıp takılırsan olmaz bu iş.
madem konu bunu sana verenle alakalı, ne için yaratıldığını "kavra" iyice.
kavramak için elimde somut şeyler olması gerek..
Allah yaratmış onuda çirkin demek ne kadar kötü bişey
Senle en son bir sene önce konuşmuştuk. Düşüncelerinde ve takintilatinda hicbir gelişme yok. Estetik yaptır kurtul kardeşim.
ruhlar aleminde yaşamıyoruz lakin biriyle evlendiğinde kara kaşını gözünü yemeyeceksin değilmi?
Dışlanıyolarmıki? Bence dışlanılmaması gerek çok saçma huyun gzl olsn sen gzl olup nolcak.
Çirkinler direk ölsün o zaman 😀 Ne ettin sen öyle canom ya :D
beni sevmiyirler asdas
ama ben bütün pembikleri seviom asdsA:
Bilmem mi bayilirsin 😀
hepsi benim olcek birgün asD:SA
Kanks sende ki bu azimle kesinlikle hepsi senin olur 😂😂
evet bütün bıngıl bıngıllara talip olacam asd. A
Mağlesef çirkin ile güzel insan eşit değildir ama ağzı laf yapan çirkin ile güzel insan eşittir bunu unutma :)
Neye göre kime göre çirkin..
Elbet dış görünüş önemli ama insan büyük bir ölçüde buna şekil verebilir ;)
Bencede herks diyor bu yaskli su yakisikli su güzel bu fıstık demiyeni gormedm
Herkesin farkli ozellikleri iyidir ama biz bize ilk gorunen seyleri konusuruz.
sonuc?
tuhaf değil çünkü insanlar acımasız gerçek bu insanlar iğrenç yaratıklara dönüyor
giyimine tipine parfümüne çok dikkat eden insanlar kadınlı erkekli candir yoldaş üzgünüm :-D
bu lafa inanmamı bekliyorsan yanılıyorsun :)
neyine inanmion donkişot
böyle birşey yok cünkü.
valla var kızlar kiyafete saça başa bakiyor çok yakisikli biri dusun giyinmeyi bilmedigi sürece kimse bakmaz kendine bakcak okadar
İyiyim noldu? :))
Hava sevindim iyi olduğuna :))
Tuhaf... Sanki herkes aynı güzelliğiyle kalacakmış gibi çirkinleri toplumdan soyutluyorlar.
gün gelicek intikamı cok pis alıcam.
Malesef bu konuda çok haklısın bazen vatandaş kendine bakmadan ne çirkin kız/erkek bile diyebiliyor :) ama tabikide genellemekte yanlış şahsen benim gözümde herkes tip anlamında eşittir.
Çirkin güzel diye ayrım saçma, hep derler güzel kızlar neden çirkin tipsiz erkeklerle beraber diyeçünkü egoları kendini bişey sananlar kadar yyüksek değil ve doğal davranıyorlar.
saçmalık hepimiz insanız sonuçta. güzelin çirkinden farkı olmasaydı gün gelince ikisi de bu dünyadan göçüp gitmezdi neyin ayrımını neye göre yapıyoruz ki?
Eşit değil. Güzel olanlar 1-0 önde başlar. Böyle olmasaydı keşke.
Çevremde var dışlamıyorum niye dışlayım ki bir sebep yok. Ama bu sevgi aşk durumuna gelirse tabiki herkesin kendi tercihine dayanıyor.
haklısın çirkin insan dışlanır fakat kariyerde önemli yani hem çirkin hemde fakir birde beceriksizsen bu dünyada sevgiyi hakedecek hiçbirşeyin yoktur.
Evet eşittir hemde her yerde lakin hiç sıfatı iyi olanlarla bir araya gelmedim gelmekte istemem o yüzden beni çirkin bulsun.
Herkes esitti4 bana gore Allahin her yarattigi her sey guzeldir sadece insanlara gore bazilarini begenmiyolsr ama cirkin diyemezler onu Allah yaratti bu sey bize dusmez
insan çirkinliğini avantaja çevirebilir kendiyle barışıksak. bak misal ibrahim büyükak 3 adamdaki, adamda kompleks yok sürekli ben çirkinim deyip duruyor ama malı götürüyor
Bu hayatta ki adaletsizlikten bir örnek sıfatı iyi olanla çirkin insanlar hiç bir zaman insan gözünde Eşit olmuyor
aynen bea.
Güzel insanlara daha iyi davranılıyo bu böyle yani 😞
Çirkin insan yoktur her insan kendini begense öyle bir problem kalmayacak ortada :)
Çirkin insanlar suç işlemiş gibi bakılıyor toplumda
Değil tabikide çirkinde çirkin şansı var bir kere güzel olmasına gerek yok..
Çirkin insanları dışlayanlar kendilerini bir bokk sanıyo
maalesef öyle ama insanların beynine giremıyoruz :(
çirkin insan yoktur ALLAHIN yaratığı hiç birşey çirkin olmaz
bakımsız insan vardır yaşam şartları yoktur mesela
Çirkin diye dışlamamak gerekir ama doğru konuşmak gerekirse iç güzellikten çok dış güzelliğe saha çok bakılıyor ilk görüşte
maalesef dışlanıyolar kardeşim, işte sempatiklik iç güzellik gibi alternatifimiz var bir nevi avuntu :D
Kendimce tipsiz biriyim , daha bugün yakışıklı arkadaşımın boktan espirilerine katılarak gülen kız grubumuz kanıtlamıştır bu durumu.
Iç güzellik onemliymis ama dışını sevmediginin içine bakmiyosun o nasıl oluyor arkadaşım demek geliyor içimden
Bence is insanlikta ve iyikte biter
Iyimik her zaman kazanir
Guzel ama gudubet bir insani kim napsin?
Cirkin birine cirkin diyenin insanligindan suphe ederim. Allah yarattigi her kul guzeldir biz yeter ki sevmeyi sevilmeyi bilelim
Böyle önyargılı bir toplumda maalesefki eşit değil :(
çirkin olmak elinde değil huyu ahlakı elinde ama...
katılıyorum ya çirkinler evlenmesin çocuk yapmazsın yazılarını görüyorum cahilce ve acımasızca
Insanlar ne kadar dış görünüşe bakmam desede çoģu bakiyor
Tabi ki eşittir. Ayrıca güzellik ve çirkinlik kime ve neye göre?
İnsanın karakteri onun görünüşünü oluşturuyor. Çirkin bir insanın karakteri güzelse yani etkileyiciyse itici bir yakışıklıya tercih edilebilir
hayır eşit degil çünkü sıfatı iyi olanlar doğuştan öyle degiller biraz tarz hayal gücüyle ve bakımla iyi hale geliyorlar
Hayır hiçbir şey eşit değil. Sadece bakkal amcanın sattığı ekmekler aynı hepsi 200 gr. Kaba gözüküyolar içleri boş küçük gözüküyolar içleri sert
Gizliğe açsaydın soruyu daha çok cevap alırdın. uzun ilişkilerde güzeliklik çirkinlik mühimmatını yitiriyor
Çirkn insan yoktur beyinsz insn vrdr olede nasıl yaşıyorlarsa 😯
ben çirkin insan bazında sordum
kısacası bir cacıga yaramadı yorumun.
Çirkin insn yoktur ddm sığ dusundgun icn anlamaman normaldr sorun başlı başına saçmalık saygilr 🙏
güle güle
Sorma abi bu aralar maymunlar daha çok rağbet görüyor
çirkin insanlar aynı onlara benzetilir kardeşim..
Demekki bizde rağbet görüyoruz :D :D
aynen aynen. D:
aynen gösterişsiz giyineyim kuaföre gitmeyim kimse bakmıyo. Güzel giyinip kuaförden yapılmış saçlarla çıkınca herkes bakıyo laf atıyo keşke hepimiz güzel olsaydık
herkes eşit olmalı der ama kimse bunu içten düşünmez. insanların söyledikleri yaptıkları aynı değildir. görüntüsü daha iyi olana daha çok değer vermek bizim içgüdümüzdür.
Bence degil. edebiyat yapamiycam kusura bakmayin. acik ve net
Degil !
Cirkin diye bisey yoktur herkesin kendine has bir ozelligi bir guzelligi vardir