Parası olmayani adam yerine koymuyorlar neden?

Fabrikada işçi en çok vergi verir ama işçiyi beğenmezler. Neden ama bu gelir dağılımdaki adaletsizlik bizim Suçumuz mu? Bu durumdan çok dert yanıyorum hayatım zehir oldu. sizler de düşüncenizi paylasirsaniz sevinirim
Parası olmayani adam yerine koymuyorlar neden?
Cevapla