Erkekler, Calismak istemeyen kiz hakkinda ne düsünürsün?

Ev hanimi olmak istiyor. Kendini yinede gelistirecek her türlü. bir isyerinde calismayi kendini gelistirmenin sadece kücük bir parcasi olarak görüyor hatta sadece para kazanmaktan ibaret dir cogu insan icin düsüncesinde.

Bir kadin icin calismak cok agir yüktür eger esi ev islerinde cocuk bakiminda yari yariya sorumluluklari üstlenmiyorsa.
Genelde cogu calisan kadin 9 isi bir arada yapmak icin yipraniyor.
Erkekler sadece 1 is yapiyor ama eve gelince full hizmet bekliyor esinden.

Calisan kadin güclü kafasi cok yanlis. Kadin bir insandir senin esin dir cocuklarinin annesidir.
Calismasa bile onu asagilamaya kimsenin hakki yoktur. O zaten baslibasina saygiyi hak ediyor her insan gibi.

Kocasi döverse maddiyat yüzünden elim kolum bagli demeleri sadece bir bahane ve cahillik.
Nice calisan kadina saygisiz davranan erkek var ve kadinlar yinede cekiyor bu adam olmayan insanciklari.

Kadin nezaman calismali. Esi hasta olunca veya maddi imkanlari onlara zorluk cektiriyorsa. Kadin elbet destekci olur.

Erkekler, Calismak istemeyen kiz hakkinda ne düsünürsün?
Cevapla