Şu bmw kullanıcıları neden bu kadar apaçi ruhlu oluyor :D?

Trafikteki bmw kullanıcıları neden apaçi gibi araba kullanıyor hala anlam veremedim, bir tane düzgün sakin adam akılıı ilerleyen bmw görmedim ben. sizce?
Şu bmw kullanıcıları neden bu kadar apaçi ruhlu oluyor :D?
Cevapla