


Allah oözene bozene yaratmış ya :) ne kadarda şirin bebekler :)



Bayılırım bebekleree.
images.ranini.tv/...c4e-42d6-9a4b-7092a6653f80.jpg
3.bp.blogspot.com/.../bana-baba-dedi-bebegi.png İkisi de bebek :D
askyenidenizle.com/.../...niden-selim-bebek-1.jpg,
Son zamanlarda dizilerde oynayan bebekler çok şeker.
İnsanın çocuk yapası geliyor :D
Umarım olur bir gün...
uyyyyyyyşşşşşş :D :D yerim ben bunları yavvvvvv 😍😍😍😍😍 ıstıra ıstıra
https://i.hizliresim.com/l7jL8r.jpg
https://i.hizliresim.com/og32m9.jpg
https://hizliresim.com/a53jo2
Benim aşkım bu teyzesi. 😍😍 Ölürüm ölürr.😘
Bayılırım. En çok da buna ♡
https://hizliresim.com/Am7AQX
Cevap
32Cevap
Başkasının kucağında bebek görünce gözleri dolan biriyim.. Yaşama amacım bir gün baba olmak..
Her cevap verişten sonra şunu görmek içimi bir hoş yapıyordu.. :)
https://i.hizliresim.com/vE5mNv.jpg
Sevilir... Baba olmak çok özeniyorum ama daha kendimi çok geliştirmek istiyorum...
ayy şuna bak ya çok tatlıı :D babası kalkınca aglıyo :D ilk defa böylesini gördüm:)
3. resmi aldım diğerlerini paylaşın kendi aranızda -_-
Allah'ım ne tatlılar Allah herkese nasip eder inşallah
çok severim :) onlarda beni sever ve çok çok iyi anlaşırz. Hiç ağlamazlar :)
evet çok seviyorum gördüğüm zaman yiyesim geliyor Maşallah hepsine :)
Yaradana kurban olayim benim de var yiğenlerim hepsiyle fotograf cekiliyorum :))
sevmemmı hemde cok dedıgın gıbı yıyecen bunları cok şekerler
çok severim ama çoğu bebek benden korkuyor o yüzden pekte ilgilenemiyorum :(
Oy oy sizi yaradana kurban ya bunlar sevilmezmi hic? nasıl sevimliler maşallah :)
2. si çok şirin. hepsi öyle ama 2. çok daha bir tatlı geldi gözüme
Bayiliriiiiim insallah mavi gozlu bir bebeğim olur <3
severim. hele böyle tombul yanaklıları, tam mıncırmalık😊❤
bunlar yemekle tadina doynmasinki isiracan bu firlamalari :)
Severim ağlamaları dışında
Erkek bebekler daha tatlı oluyor :D
@çabulcununbirii çok haklısın erkek kardeşimde çok tatlı :D
hey maşaAllah yerim :*
2yle 3 çok tatlııı beniiiim olduuu :***
Yeriiiiim ben onlariii😘😘😘😘☺☺☺
çok şekerler hepkızım olsun istemişimdir.
alıcan bunu ısıra ısıra opecen sevıcen atıcan :D
bunlar sevilmez direk ısırılır :D
Cok sevdiğim söylenemez
Oy çok severim tam isirmaliklar
Yenir tabi yaa yenmezmi ☺️☺️
bu bebişler çok tatlı yenir :D :*
Bebekleri çocuklara severim
İyi de anlasrm 😊
şeker çuvalına bandırıp çıkarmşlr sanki :D
Maşallah hepsi çok tatlı :))
Sarışın mavi göz çiftin bebekleridir muhtemelen
Çok severim kıyamam tipe bak 🙆
Masallah ya cocuk yapasim geldi
Aynen cok sirinlerr😊
@nomalenocry sende çok şirinsin :D
Eskiden sevmezdim de şimdi baba olasım geliyor
Oyyy kıtlarım
Kıtlarım :D
severim ama sen yeme bence :)
çünkü bebekler yenmez. yedinmi annesi kızar sonra :)
Yeriiimmmm 😍😘
Sende tam yemeliksin 😅 (tamam vurmayın)
Çok tatlılar cennet meyvesi bunlar :)
en büyük hayalim baba olmak
oyyy yerömmmm yaaaa
Severim
Sevilmezmi be :Dd
severim :D
Severim
Maşallahh :)
seviyorum
severim evet :)
Çook severim 👪❤❤
severim :)
Severim tabi
Evet çok şirinler :)
Güzel
Çok severim:D
çok severim
Severim..
Çokk severim 😊
Evet çok sevee
Sevmem.
maşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar