Kızlarsoruyor vs GirlsAskGuys?

Son 1 haftadır öylesine girlaskguys'a kayıt oldum, sorulara bakıyorum, cevaplar veriyorum vs. kızlarsoruyorla arasındaki farkı bulmaya çalışıyorum ve yeterince de buldum sanırım. bir de size sorayım bakalım..

1 Haftadır hiç "ks ailesi napıyorsunuz:):):):), bu saatte uyumayan var mı :):):):): (saat 21:00 iken), kahvemi pcme döktüm ühühü :(:(:((" tarzında soruyla karşılaşmadım. Ayrıca GURU etiketi alan kişilerden 1 tane bile mantıksız cevap görmedim. Bence'ler bilgi verici ve mantıklı listeler içeriyor.

Yani hem ingilizce geliştirmek, hem görgülü insanlarla tanışmak hem de diğer sosyal ağları bir kenara atıp çok eğlenceli vakit geçirmek için mükemmel bir ortam. KS neden böyle değil? Neden gırla güdümlü insan var? Neden "ben hayat kadınıyım" diye başlık açıp insanlardan tavsiye beklerken küfür yiyen insanlar var? Neden insanların inançlarına saygı göstermiyoruz?

Milletçe bu kadar mı cahiliz, bu kadar mı insan sevgisinden özürlüyüz, bu kadar mı saygısızız?
Kızlarsoruyor vs GirlsAskGuys?
Cevapla