Konuşma tarzımı nasıl değiştiririm? Hatta kendimi nasıl değiştiririm?

S. a beyler bayanlar. Hepimizinde bildiği gibi önümüzde 3 aylık bir yaz tatili var. Ben bunun büyük kısmını yaz okulunda geçireceğim ama neyse :/ soruma gelecek olursam eğer. Bu 3 ay da konuşma tarzımı değiştirmek istiyorum. Bunu nasıl yaparım. Hızlı konuşuyorum ve devrik cümleler kuruyorum. Daha sakin daha beyefendi olmak istiyorum nasıl düzelirim. 3 ayda kendimi geliştirmek istiyorum bu süre yeterli midir? fitness e falan da başlayacağım. Birde ek olarak dişlerimi günde 2 kez fırçalıyorum ama hala sarılar. Nasıl beyazlatırım? Şimdiden teşekkürler
Konuşma tarzımı nasıl değiştiririm? Hatta kendimi nasıl değiştiririm?
Cevapla