Konuşmamı neler yaparak değiştirebilirim ?

Arkadaşlar ben tane tane yavaş yavaş konuşuyorum doktora gittim bir sorun yok ama konuşmam değişmiyor çok kitap oku düzelir diyolar kitabı dışımdan bile okudugum halde konuşma tarzım hala aynı çok hızlı konuşanlarr daha iyi senin konuşman hızlı oluncaa birşey anlaşılmıyor diyolarr ben çok hızlıdaa konuşmak istemiyorum normal olsa yeter konuşma şeklimde çok yavaş konuşma tarzım öyle degiştirmek istemiyorum neysem oyum kendime güveniyorum ama bu yüzden dalga konusu olmaktan bıktım artık arkadaşlardan çok kuzenim bile dalga geçtii bende değiştircem konuşmamı kararlıyım napabilirim ?
Konuşmamı neler yaparak değiştirebilirim ?
Cevapla