Annem beni hep ablamla kiyasliyor, biktim artik :( ?

Hep ayni cumleler: Şule böyle sen boylesin diyor ya. Şule tam ev kızı, yemek yapiyor, temizlik yapiyor sen hic birsey yapmiyorsun. Yok ablan boyle s'en boyle degilsin demesi beni cildirtiyor. Senin yaptigin tek sey okumak diyor ya. Bu ne demek? Cok agirima gidiyor? Tıp okudugum icin hic bir vaktim yok, kendime bile vakit ayiramiyorken ben nasil hergun temizlik yemek yapiyim yà? Ablam 2 sene okudu ô kadar. Yok ablan okurken bile yardim ediyordu bana sen okurken hic yardim etmiyorsun. Ablamla cok farkli insanlariz beni neden hep onunla kiyaslar? Tum ailem der Şule cok iyi bir es olur, ev hanimi, bana ise cok tembel diyorlar cok agirima gidiyor. napicam ben ya? :(
Annem beni hep ablamla kiyasliyor, biktim artik :( ?
Cevapla