Sadri alışığın siyasi görüşü hakkında ne düşünüyorsunuz?

rahmetli sadri alışık bir röportajında şunları demiş

yıllardır çeşitli sebeplerle birtakım partilerden "bizim partiden politikaya soyun" diye teklifler aldım. ancak hiçbirini kabul etmedim.çünkü ben bir oyuncunun bir partinin taraftarı olup, bir diğerine sırt çevirmesini doğru bulmuyorum. bana göre "politik olmamak da bir politikadır." gerçi yirminci yüzyılda sanatçı rengini belli etmeli. ancak, büyük bir topluma hitap ediyoruz ve sempati üzerine dayanan bir ilişki içindeyiz. seyirciyi parti oyunlarıyla bölmemek gerek...

* sadri alışık

peki siz bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sadri alışığın siyasi görüşü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla