rahmetli sadri alışık bir röportajında şunları demiş
yıllardır çeşitli sebeplerle birtakım partilerden "bizim partiden politikaya soyun" diye teklifler aldım. ancak hiçbirini kabul etmedim.çünkü ben bir oyuncunun bir partinin taraftarı olup, bir diğerine sırt çevirmesini doğru bulmuyorum. bana göre "politik olmamak da bir politikadır." gerçi yirminci yüzyılda sanatçı rengini belli etmeli. ancak, büyük bir topluma hitap ediyoruz ve sempati üzerine dayanan bir ilişki içindeyiz. seyirciyi parti oyunlarıyla bölmemek gerek...
* sadri alışık
peki siz bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?
yıllardır çeşitli sebeplerle birtakım partilerden "bizim partiden politikaya soyun" diye teklifler aldım. ancak hiçbirini kabul etmedim.çünkü ben bir oyuncunun bir partinin taraftarı olup, bir diğerine sırt çevirmesini doğru bulmuyorum. bana göre "politik olmamak da bir politikadır." gerçi yirminci yüzyılda sanatçı rengini belli etmeli. ancak, büyük bir topluma hitap ediyoruz ve sempati üzerine dayanan bir ilişki içindeyiz. seyirciyi parti oyunlarıyla bölmemek gerek...
* sadri alışık
peki siz bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar