Watson'ın ve diğer davranışçı bilim adamlarının teorisi bu durumu açıklar. Eğer insanlar için nötr uyarıcı bir nesneyi, koşulsuz uyarıcılığı olan bir başka nesneyle eşleştirirsen nötr olan uyarcı da artık koşulsuz uyarıcının işlevini görmeye başlar. Örneğin;seksi davranışları olan bir kadın;normal bir çileği ya da üzerine krema sürülmüş bir çileği yine seksi bir şekilde yerse, çilek o koşulsuz uyarıcı kadınla eşleşmiş olur. Aynı durumu insanlara birkaç defa sunarsan artık insanlar yalnızca çileği gördüğünde de artık seksi kadını hatırlar ve çilek erotik uyarıcı görevi üstlenmiş olur. Günümüzde bu bitişiklik sinema, tv, reklam ve internet camiasında her zaman kullanılır. Her albenisi olan nesneyi güzel ve seksi bir kadınla eşleştirmekteki amaç da budur! Tıpkı aynı bitişikliği seninde sorunda kullanıp neden erotik bu meyve diyerek sorunu bir nevi anlamsızlaştırdığın gibi...
Meyvelerin ne günahı var, yanaklar elma gibi, dudaklar çilek ya da kiraz gibi v. s diye uzar gider bu liste.. Suç biz insan oğlunun pis düşüncelerinden kaynaklanır...
iyide kadinlara hertürlü meyve benzetmesi yapiyorlar kiraz dudakli portakal göğüslü vs. 😕😕 çilek de renginden sanirim hafif pembemsi ya ondan olabilir belki bir ihtimal
ilk defa duydum hiç aklıma gelmezdi. yani erotik bir yiycek söyleyin deseydin aklıma zeytin gelirdi. serdar ortaç karabiber klibinde ki kızın göbeğine koyduğu zeytnlerden
benim verdiğim bilgi tamamen doğru bir bilgi. seninki de doğru bir bilgi olabilir fakat iki doğru olması benim bilgimin yanlış olduğu anlamına gelmez. sendeki bilgi belki daha sağlam olabilir. görelim senin elindekini. sence neden?
çok pardon ya. afrodizyak dicektim. ciddi ciddi amonyak yazmışım. kendime gülüyorum ya şirkette mesai sonuna yaklaştıkça oluyor böyle. çok pardon tekrardan :)
En İyi Cevaplar