AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Hayir kiz arkadaslarim benim diyen erkek arkadaslarimdan daha mert. Hicte zor degil yeterki beynin temiz olsn ve bilsinler
aynen oyle ama su karsi cikan kizlarin hepsi dikkat cekmeye calisan bos tipler ya da her erkege ilgi duyan tipler :)
Salla onlari kardesim onlardan hicbir sry olmaz fesatlar.
valla kardeş bir kıza bunları yapıpta birşey hissetmeyen adam ya gaydir! ya da artık böle doyuma ulaşmıştır bununda sonu gay oluyor yani hertürlü gay :D:D:D:D:
Benim çok sevdiğim erkek arkadaşım var kendsiine de diyorum kardeşim gibisin diye ve hiç art niyet düşnmedim düşünmem
yani zor degil ama disaridakilerin tabulari yikilmiyo; umursamayinca sorun olmuyo :)
Sevdiğim varsa asla olmaz.
Zaten bana ters. Yabanci bir erkek bana dokunamaz. Onun sarilmasi bana teselli vermez..
bakarmısın su fazılete:)
sevdigin varsa kardesin olan zaten sınırını bilir, bilmeli
@greeneyes simariyorum.. :)
sımarmalısın ve sımaracaksın
@greeneyes teşekkür ederim canimin ici :)
Yoo değil zira bana öz abimden daha çok kardeşlik yapan bir dosta sahibim ve ona her gün sımsıkı sarılıyorum manevi ikizim o benim.
kiymetinu bil :)
Bilmez miyim hiç ya :) belki yabancı olduğu için bu kadar sağlam dost olabildik Türk toplumunda karşı cinsle dostluk pek mümkün olmuyor.
Yani genel olarak oyle haklisin :)
Dost arkadaş amacı bu zaten böyle içten sıcak art niyetsiz dostumuza arkadaşımıza sarılamadıktan sonra ne anlamı kalır dostluğun arkadaşlığın
Sen ne kadar dost olarak görsende karşındaki kişi genellikle öyle görmez.
Hiç de zor değil bir sürü arkadaşım var çoğunluğu kız bir o kadar da erkek var
Maalesef yaratılışımıza göre yapımız buna uygun değil her iki cinsin de dürtüleri var özellikle erkek bu konuda çok daha zayıftır
yaaa bunlarınkızlarn) kafa sadece ortabölgede takılı kalınca herşeyi ordan beklıyor... vurduuu ve golll oldu😵🔫(dıkşınnnnnnnn..)
düşün hiç baban sana sarıldı mı yahut sen babana bir garip bak bu düştü gece gece aklıma
bilmem hiç denemedim hep kendi içimde yasadgm için :s
dostluğun cinsiyeti yoktur.. duygusallık bağlamında cinsiyet ayrımı olmaz
aynen
Kızlar çok masumlar ve saflar çoğu insan onlara dostça satılmıyor ama ben sarılıyorum😅
hahahahaha kendin bile inanmiyosun ki :D
gel sarılalım :P
Gel 😍😍😍
@adsececemedim
saflık masumluk değil salaklık olurdu. saflık oysa fitne fesat biriyim ben. sadece eski sevgilimle sarılmıştım. herhangi bir erkek sarılırsa ya hoşt ulan derim ya da aşık olurum.
@zeynepözz peki :)
Malesef bulunduğumuz çağda bir kız ve bir erkek sarılırsa sevgili sanıyolar 😒
o tabu da var haklisin
En yakın arkadaşım erkek sarılıyoruz ağladığımda yanımda yani sevgiliden dahada öte dostuz karşı cinsle temas illa kalple alakalı olmaz
aynen oyle ne guzel :)
Karşı cins olarak bile görmüyoruz birbirimizi bana arada askerlik arkadaşım gibisin be diyo😹😹😹😹😹
İstesemde başka maksatla sarılamam (yane art niyet olmaz)
dostluğun cinsiyeti olmaz güvenin de aynı şekilde
aynen oyle olay bu dusuncede bitiyo :)
Ooo en basiti o bence asıl ona bisey hissettiginde sarılmasi daha zor olur ama dostunsa op saril ne olcak
Bana kalsa sarılırım ama karşıdaki belki istemez diye atlamıyorum. Yani bir erkek arkadaşım sarılmak isterse sarılırım, ben sormam yanlış anlar diye.
bence erkeklerin bazıları bunu yalnış anlıyorlar ve ortaya acayip olaylar çıkıyor o yüzden sarılmamak daha iyi mesafee
Dostça sarılırım. Hatta hiçbişe yapmadan çırılçıplak dururum bile. Ama ereksiyon olurum o ayrı konu bilinçaltım sakin kalmaz
Sarilmamayi tercih ediyorum, genelde elimi uzatir tokalasirim. Sevmiyorum oyle vicik vicik hareketleri
başımı omzuna koyarım belki ama kardeş dediğim insanlarla sarılırken bile temastan kaçınırım erkek sonuçta yanlış düşünsün istemm
Uzaktan değil dokunduğun seninle ilgilenen kişiden hoşanırsın..😉
bence alakasi yok, sevgiliye dokundugun gibi kardesine dokunabilir misin ki bisey hissedesin?
Hayır
Olabilir fakat insan en çok duygusal anlamda sıkıntılı günler geçirdiği zaman birinden kolay etkileniyor
İster istemez böyle bir durumla karşılaşılabilir
Sınıfta annelerle ilgili konu açıldı arkadaşım da (erkek) gozleri doldu çünkü annesi yok ona çok sarılmak istedim ama pis insanlar yüzünden sarılamadım.
Bir keresinde dostum arkadaşım dediğim kızla hiç birşey yapmadan sadece aynı yatakta uyumuştuk masumca. Dostça sarılmaların da zor olmadığını anlayabiliyorum şimdi.
Benim en yakın arkadaslrım genelde erkek kızlarla pek anlasamam hele hele konustugum birine sevgilin mi diye sordukları zaman daha cok sinir olurum 😀
cunku kiz arkadaskar her zaman daha gamsiz ve art niyelidir, kizlar kizlarin mutlulugunu cok istemez :D
Vay be benden daha iyi tanışmışsın 😀
bunu bilmeyeni doverler karsim :D
Ben o kadar fesat olduklarını bilmezdim :))
bu yuzden karsi cinsten dostluklar daha saglam oluyo :)
Haklısın 😊
biliyoruuum :o :D
😀😀
değil bence yakın erkek arkadaşlarımı görünce sarılırız bir sıkıntı olunca ben onun omzunda ağlarım o benim omzumda ağlar. Nasıl baktığın önemli arkadaşça baktıktan sonra o yakınlaşma başka bir yere kaymıyor.
Benim karşı cinsle sarıldığım zaman aklımdan geçen filmler 7 dalda oscar alır.
keşke karşı cinsden kötü algılamayan ve bana sarılıcak biri olsa :(
tabikide ne alaka arkadaş ayağı... ayağı diye bişeye inamıyorum
Dokunmak ok de, ba$ını omzuna yaslamanın gereği yok
yanlış anladıları için zor. o anlamasa bile çevre yanlış anlıyor.
umursamican cevreyi ya valla :)
umursama boşver. zaten onlarda yapıyorlar aynı şeyi sana gelince laf oluyor.
Hiç zor değil. Kafayı cinsellikle bozanlar hariç -neredeyse yok- gayet sarılırıl.
kafayi cinsellikle bozanlar su an zaten pislik pislik yorum yapanlar, o yuzden takmicaksin cevap verniyceksin :)
Tabi ki de karşılıklı iki tarafa da arkadaşlık ettiği sürece ^^
evitt :)
Koyabılırsın ama bu kişi sana yan gözle bakmaması lazım yoksa başka manalar cıkarabılır
aynen oyle
Ben kimsenin sevgilime sarılmasına izin vermem şahsen. Ben anlamam arkadaşçaymış falanmış filanmış. Sevmem öyle sululuğu.
Dostlukta önemli olan cinsiyet değil anlaşabilmektir. Anlaşabildiğim sürece herkesle dostluk kurabilirim.
aynen oyle
Karşında ki kişi senin iyi dostun arkadaşın ise çok normal ve olması gerekende bu
biz kızlar sarılabiliriz ama sizi bilemem sanmıyorum.
way anasını. hem sarılıyorsun hemde yanlış kişilerle dostluk kuruyorsun :D
Ya biraz zor çünkü insanlar artık her şeyi yanlış anlıyor.
Olur tabikii ama cok yikik dökük bir hldeyse karşındaki dger türlü gevseklge griyor
burası türkiye kardeşim ne bekliyon tabiki hayır :D bana göre olur
Kisisel bir durum. algi cok onemli zihniyet te tabi.
zihniyet ve niyet cok onemli
Insanlar kotu dusunceler kotuu
hala iyiler var ama
Evet ama cok az haksizmiyim
Valla ben arkadaş olmaya çalışıyom en sonunda ilanı aşk geliyo onu erkeklere sormak gerek
Karsi cinsten arkadaşlarım var ve onlara karşı cinsi birşey hissetmiyorum
benim sevgilim bir kıza omzunu koyacak sadece dostuz arkadaşız dicek kan çıkar kan!
Katılıyorum :D sonrada gelip burada en yakın arkadaşıma karşı bir şeyler hissediyorum diye sormazlar mı :D
Olmuyor.. Nedendir bilmiyorum ama gerçekten bir etkileşim oluyor. Belki kızda olur belki erkekte.
bir kız için değil bazı erkekler içinde değill ama olmaz ya sarılmayın arkadaşımmm sinirleniyorummm
sebep
Sarilamicaksakta vay halimize
yorumlara bakinca vah halimize diyorum zaten baksana on yargiya :)
Kanka ayağı g. t ayağı beden bedene değdiğinde iş değişir ayak yapmasın kimse!!
2 tane erkeği kapat aynı odaya 30 gun boyunca onlar bile sevisir. gereksinim ya la :D
Öyle bence çünkü heyecanlanma oluyor ister istemez duyguların değişebilir
benim karşı cinsten kardeşim dediğim insanlar var tabiki biride bu sitede demi kız @benQben :)
Her zaman heer:)
Ahahahah😃😃 @benQben
Benimdedostca sarildigim kiz arkadaslarim var ;) hiçte art niyet yok yani
Degil ama ben kimseye guvenemiyorum artik orasi ayri konu tabii..
Hayır ben öyle düşünmüyorum hiç, zaten ona karşı bişey hissetsem sarılamam utanırım ben