AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Asla, ne ayıp iş vardır ne de utanılacak anne. Hatta öyle annelerin hakını ne yapsak ödenmez
Bu yasta oldugum icin kendim calismayi tercih ederim.
Utanılacak bir şey yapmıyor ki, bu yaşıma kadar annemden ya da babamdan 1 kez bile utanmadım.
Çok utaniyorsam kalkar kendim çalışırım. Ki onu temizliğe gonderttigim için kendimden utanirim
Kurban olurum ben anneme niye utanayım..
Kendime kızar kendimden utanırım..
Etik değerler içinde yapılan hiçbir işten utanmayın.
Helal para kazanan bir insandan utanmak devrin en yakışıksız ve ucube hareketi olur.
Utanilir mii hırszlik yapmiyorya alın teriyle para kazaniyorr
Hayır tabiki utanmam. Bize bakabilmek için çalışıyo olur sonucta.
Ne utanacağım o gitmesin yorulmasın diye inşaatta çalışırım be
Utanmam ama çalışsaydı ben de çok çalışıp görevlerimi yerime getirip iyi evlat olmaya çalışırdım çalışmasa da oluyorum
utanmam çalışmak kötü mü allah allah. biri utanırım derse o bence yanlış doğmuş haketmemiş, kadın onu doğurarak boşuna eziyet çekmiştir
Rahmetli annem yaşasaydı keşke hiç utanmam onu her haliyle severim, annemden utanmam hiçbir zaman öyle bir durumda kalmadım kalsaydımda utanmazdım
Ben kendi düşüncemi soylim ben utanmam bana göre erkeklerin geneli utanmaz annesinin babasının mesleğinden ama aynı şeyi kızlar için diyemem
Nereden bu kanıya vardın?
utanmam ama çalışma imkanım varken onun çalışmasına izin verirsem kendimden utanırım
kendimden utanırım o kadını nasıl temizliğe gönderirim diye ben çalışırım o istemezse çalıştırmam
utanmam.
ama öyle ulu ortada anlatmam insanlar insan değil çünkü
Neden utanayım zamanındada çok gitti sende utanma...
annemden değil, onu bu durumdan kurtaramayan kendimden utanırım.
27 yasima gelmisim annemi calistiriyorum öleyim ben.
bosver calissin kanka AF:Grwhjh
Anneleri temizliğe yollamak zorunda bırakan sistemden utanırım.
Vaaay
eğer oyle bir durum olsaydı onun calısmasına sebebiyet verdıgımden dolayı kendimden utanırdım...
Çalışmasından utanmam ama ben duruken onu çalışmasından utanırım
Utanırım diyen insanlar var be pardon insan dedim gerekirse sabah akşam calisirim annemi calistirtmam bu kadar
Bir dönem yaşlı bir aileye bakmıştı oradan kazandığı parayla bana ve kardeşime bilgisayar almıştı. Ne utanması ayaklarının altını öperim annemin
Utanmam annemi calistirdigim icin kendimden
Utanirim beni bu yasa getiren bakan anemi hala calistirdigim icin kendimden utanirim
utanmam neden cunku calısmak para kazanmak , ama onu mecbur bıraktıgım ıcın utanabılırım calısmakla utanmassınız çöpcü dahı olsanız
Öncelikle ben kendim çalışır onu çalıştırmazdım. Kendim çalışamayacak bir durumdaysam ve annem temizlik işi yapmak zorundaysa utanmam aksine hakkıyla para kazandığı için gurur duyarım.
işi ne derece kötü olursa olsun ekmek parası için çalışanlarla alay etme !!!
Onu çalıştırdığım için kendimden utanırm !! Ama Kendisi çalıştığı için utanmam..
Ahlaksız bir iş mi ki utanayım, temizlik kötü bişey değildir.
Utanmakta yersizdir.
Evlere temizliğe giden annemden utanacagima olsem daha iyi
Çocukken annem giderdi hiç haz almazdım utandığımdan değil Üzülürdüm
Ne utanıcam. Bende anneme. yardıma gittiğimde oldu.
Para için hiçbir şeyden utanmam.
Helal para kazandığı için utanacaksam, hiç olmayayım daha iyi.
Yani maddi açıdan gayet iyiyiz ama annem yinede gidiyor niye utanıyımki kendi istedikten sonra :)
Annemden asla utanmam. Aksine herşeyiyle gurur duyarım. annemi o hale düşürürsem kendimden utanırım.
kendim yapsam da utanmam bunda ne var ki biraz mantıklı olun ya
annesinden utancak kadar şerefsizleşmez inşallah bir insan!
Mümlün olduğunca canımla herşeyimle yardım ederim ama asla utanmam çok saçma utanma ne ya :((
Gurur duyarım oyle alçak gönüllü oyle düşünceli anneyle ben.
Utanmam fakat ailemede bunu yaptirmam daha cok calisirim bu duruma dusmemek icin
anneden utanılır mı hiç. utanılacak bir kişi varsa o da sadece kendim olur...
Benim Annem gidiyor utanmiyorum ama para kazaninca calistirtmicam
Annemin Çalışmasından Utanmam da... Onu Çalıştırmak Zorunda Kaldığım için kendim utanırım.
Benim annem yıllarca gitti zamanında utanılcak bişey yok
Babam hayattaysa babamdan degilse kendimden utanirim annem buna mecbur kaldigi icin
Kendimden utanırım o yaşlı haliyle nasıl bir evlatsam işe gidiyor derim gece gündüz çalışır göndernezdim
Yalnislikla a sikkina tems etti elim
Ben asla oyle fedakar bir annemden utanmam
Annemi calistiracak kadar dusmussem kendimde utanirim.
O benim annem beni bugünlere getiren kadın. Ondan utanmam
Ekmek parasini alin teriyle namusuyla kazanan hic kimseden utanmam. Amaaa DAHA BIZ OLMEDIK...
Onu düşünmek bile utanç verici kime karşı neye karşı utanacam
utanırım tabiki göndermedim göndermemde benden önce karşı cıkacak gene var evde
yoooo ben bile gtmk istrmmmmm 130 gunluk , pafasi var
Utanmam ama onun çalışmasına gönlüm razı olmaz melektir o
utanmam bizim için çalışır o işi yaptırtan devlet utansın
alnının teriyle helaliyle para kazanan anne babasından utanan evlatlara yazıklar olsun.
cok zor bir soru tatlim
Kendimden Utanirim