Karadenizlilerin aklı neden 12den sonra çalışmaz?

Yıllardır süre gelen bu sözün aslı bu değildir. Karadenizlilerin aklı 12den sonra normal bir insan seviyesine düşüyor yani normal bir insanın beyni kadar çalışıyor. Ama bunu idrak edemeyen insanlarımız var bizi küçük düşürmeye çalışan beyincikler. Hepinize sesleniyorum. Karadeniz insanı merttir, yumruğu serttir. Ona göre herkes akıllı olsun ;) karadenizli hemşerilerimm burada mısınız savunun bizi :) ?
Karadenizlilerin aklı neden 12den sonra çalışmaz?
Cevapla