Saçma sapan davranıyorum kendimden uzaklaşıyorum neden böyle?

Arkadaşlar birkaç yıldır böyle yani saçmalıyorum çoğu zaman davranışlar sözler düşünceler değişiyor sürekli... Kendimi bile beğenmediğim zamanlar oluyor yani çoğunlukla diyeyim. Aklımdan salakça şeyler geçiyor. Eskiden böyle değildi bu ergenlik denen lanet şey yüzünden böyle oluyor sanırım.13 yaşında falan girdim ama hala bitmedi.. eskiden böyle değildim mutlu iyi birisiydim şimdi çoğu şey değişti. ilk önce kendim dış görünüş tabiki değişiyor ama iç daha fazla değişti. Hayata bakış açım , insanlara, herşeye değişti yani. Pespembe değil herşey bunu görüyorum. Kendime yakın olanları uzaklaştırıyorum , bazen ister istemez kötü davranıp onları kırıyorum. İsteyerek olmuyor gerçekten kendime bile kötü davranıyorum. Kafamdan sayısız şey geçiyor sürekli dolu. İnsanlarla ilişkilerimi iyi tutmaya çalışıyorum bu karışık dönemde çoğu zaman da saçmalıyorum kendimden beklemediğim şeyler yapıyorum... Bilmiyorum ya neden böyle oluyor ne oluyor bana? yardımcı olur musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada gerçekten iyi hissettiğim zamanlar oluyor haftada yalnızca birkaç kez fazla olmuyor. ama çoğunlukla ben bu değilim neden böyle diyorum kendime kızıyorum. beklemdiğim şeyler oluyor
Güncellemeler
+1 yıl
Hayattan zevk alamıyorum soğudum gerçekten ve yoruldum fazlasıyla.
Saçma sapan davranıyorum kendimden uzaklaşıyorum neden böyle?
Cevapla