Tanistirdigin arkadaslarinin senden daha yakın olması durumu?

2 çok iyi arkadaşımi tanıştırdım 2 3 kez beraber buluştuk şimdi bensiz buluşma planlari falan yapıyorlar buluşuyorlar banada dediler sende gelebilirsin sizce nasıl tepki gosteriyim çok takmis gibi de görünmek istemiyorum gitsemmi gitmesemmi ?
Tanistirdigin arkadaslarinin senden daha yakın olması durumu?
Cevapla