En yakın gördüğün birinin yakını olmamak?

Benim bir arkadasım var baya uzun bir arkadaslık bu sürekli ilgisiz davraniyor doğum günlerimde sürekli unutup geçtiği gün kutluyo onun dg sinde story atiyorum gece direkt kutluyorum ama ne story ekliyor ne de başka bir şey yapıyor doğum gününde hikayesini gizlemişti benden baska birinin storysibi eklediğibi gormiyim diye.. kızı da cok severdim ama benim doğum gününfe bunları yapmaması ve ilgisiz olması (kaç ay hastanede kaldım bir içten nasıl oldun diyr sormadı) hep laf arasınfa nasılsın diyodu bıktım artık böyle insanlarcan ne gün icinde yazıyo ne hal hatır soruyo anca diğer uygulamalardan vifeo atip duruyo izlemiyoeum zaten sizce ne yapsam? Arkadasım beni sevmiyor mu amacı ne
En yakın gördüğün birinin yakını olmamak?
Cevapla