Ya da erkekler sevgiliniz veya eşiniz varken dansözün , bayanların çok olduğu bir ortama gider misiniz ?






gitmesini de istemem götürmesini de istemem. kadın bedenine hakaret zaten dansözlük zina gibi bişey yani. erkeklerin bişeylerini tavan yaptırmaya gerek yok
Amaç uçkur zaten başka bişey olamaz yani.
Mü’min titiz insandır; Allah’ın haram ettiği işlerin yapıldığı bir dünyada bile yaşamak onu incitir. Hayatî bir zaruret olmadıkça mü’min, haramla aynı ortamda bulunmaz! Kimse kimseyi o ortamda bulunmak için zorlamaz. Eğer şahsiyetli bir insansa hem bana hem Allah a karşı o ortamda bulunmak için izin bile istememesi lazım benden. Davet edildiğinde elinin tersiyle hiç düşünmeden reddetmeli. Eğer bir anlık düşündüyse gitmeyi iman noktasında sıkıntısı vardır demektir..
Harikasın..
sağolun. eig için de teşekkürler :)
Önemli değil :)
Aaaa yok artık o kadar da değil. Erkektir onu alttan bunu alttan al. olmaz efenim. otursun evinde çocuklarına kitap okusun, maket yaptırsın. bunun için evlencem ben karıya kıza yollamak için değil.
Resmen kocaya sesleniş yaptın :D
hayır daha bir kaç hafta önce bu tip konular geçti aramızda o ana girmiş gibi oldum da hahah. biraz ayrı dünyanın insanlarıyız. ortada buluşmak zor :/
Takmıyosa seni aldırma çünkü göndermemekte haklısın :)
dediklerimi takmayacak olursa ben de onu takmam, ilişki biter kusura bakmasın. gelmişim 25 yaşıma bunun için mi sdlkfsjdkfls
Yürü be kim tutar seni :D
Cevap
7Cevap
Öyle ucuz ortamlarda bulunan bir adamla işim olmaz :)
Vuuv aslansın :)
Galatasaraylı oluşumdandır :)
Kaplansın diyorum vazgeçtim :D
ahaha :D fenerlisin dimi
Aynen :D
belli :D
Normalde pek öne sürmem bu konuyu ama sen başlattın :D Sonuçta 2 medeni insanız :D
aslansın dedin aklıma ilk o geldi suç bende değil :D
Bitanesin sen diyerek değiştiriyorum ben onu :D Tarafsız olarak :D
iyi peki öyle olsun :D
Oldu bile :D
:))
Benim eşimin öyle ortamlarda işi olamaz, olmaz o sebeple göndermemek gibi bir durumada gerek yok.
Bu daha iyi işte
Dansözlük bilmemde ben dans ederim ona lap dance pole dance vs bence her şekilde kalır benle içim rahat gitmez yani
O adamın yerinde olsam bende gitmem :D
Hala dansoz var mi ya :S gonderirsek cigerimiz kurusun😄
Dansözün olduğu bir kesin. Bencede göndermeyin zaten :)
Yani sonra eve gelip "bu da kadin mi ya" diyip burun kivirir falan😄
Büyük ihtimal öyle olacaktır zaten. Ya da senden başka şeyler bekler
Aman kalsin😄
O yüzden sen işini garantiye al hiç gitmesin
Burada dansöz yok ama olsaydı da sorun olmazdı, dansözün pek etkileyeceğini sanmıyorum.
Fotoğraftaki gibi olgun bir dansöz olsa peki?
Yine değişen birşey olmaz
Sorun yok o zaman :)
asla gondermem
o zaten gitmenesi gerektiğini bilmeli.
Sana bağlıysa hiç gitmez zaten
bana bağlı olmasa da gitmemeli.
Seni takmıyosa gider kesin
zinadan kaçan erkek gitmez.-.' cahil cahil konuşma yani.
Onu senden öğrenecek değilim. O apayrı bir konu
apayrı değil. benim düşündüğüm tamamiyle bu.
Bizde inançsız değiliz heralde
inanclisin eyvallah
ama sana apayrı bir konu gibi geliyor. Oysa din hayatın içinde bunun için ayrı bir şey olması gerekmez.
Kimse dini inançlarımın ne derecede olduğunu bilemez. Emin ol senden daha çok önemsiyorum. Ama farklı açıdan cevap verdim sana
kimse ne derecede olduğunu bilemez diyen sensin. emin ol senden daha iyiyim de diyen sensin. senin inancına yasayisina laf atmadim.
Neyse bir bayanı kırmak istemem. Yanlış konuşurum falan ayıp olur. Kusura bakma öncekiler içinde
Hayır. Yarıçıplak bir kadını izlemesine izin vermem
Hem yarıçıplak hem kıvırıyo. Bayan olsam bende vermem :)
Aynen, hem çok izlemek istiyosa ben dans ederim napıyım :D
Elbise nolcak :D
satılıyo :D
Ha giyersin yani onu soruyorum :D
Ewt kursuna gitmistim. dogudaPeçe filan takıyolar hançerli dans ediyolar :D
Bak ilgimi çekti şimdi :D
Evet de ben sakarım o hançerler ne olur bilmiyom :D
Onu açığa vurmayalım bence :D
İsim olmaz öyle yerlerde.
Sevgilim de dansöz olamaz zaten.
Göndermem, ama güvenmediğimden değil, kıskandığımdan.
Kıskanman normal karşıdaki çırıl çıplak bir kız kıvırtıp duruyo :)
Gönderirsen kötü şeyler olur vs. gibi yorumlarını sevmedim. Genelleme yapıp, herkesi kendimiz gibi düşünmeyelim lütfen:)
Madem öyle gönder sende? :)
Genelleme yapmaya devam diyosun.
Kıskandığım için göndermem. İçinde bulunduğum düşünce yapısı da buna izin vermez zaten.
Neyse hadi öyle olsun. Düşünceye bakarsan bende gitmem ve göndermem sadece bir soru zaten
Sıkıyosa gitsin parçalarım...
Aman Allahım :D
Hayır tabikide bacaklarını kırarım
bir psikopat bayanımız daha :)
Öyle tabi :)
:))
Ben kadın olsam yolarım l*n :D
Bence erkek olarak düşün :D
Evimizde ona dansozluk yaparım ben ;)
Oov :D İşte senin gibisini bulsak asla gitmeyiz zaten :D
esimi de ovarim dansozu de.
oyarim*
Eşin yanlış yapıp gitmese bari :)
yanlis yapacak kisiye esim demem:)
Başta anlayamazsın ama bunu :)
tanimadigim biriyle hayatimi paylasmam buyik konusmak istemiyorum tabi de Allah korusun
Amiin ALLAH gönlüne göre versin o zaman :)
amin sagolasin seninde insallah
İnşallah
Dansöz mü, alırım bir dal :D
Afiyet olsun :D
benim için sorun olmaz galiba
Buna boşuna gelmişsin seçmişim bak :)
evetya dikkat etmemiştim ama bu soruyu daha önce görmüştüm cevaplim dedimm
He tamam o zaman
Gidemez benimle birlikte olur
Beraber giderizmi diyosun
Senin yanında ağzı sulanırsa
Vücut olarak eksiğin var mı bilemem mesela fotoğraftakine bir bak ama giyiniş var bide :)
Göndermem tabiki ne saçma şey
Bende saçma olduğunu düşünüyorum ama soru sadece :)
yahu reis dansözmü orda dur y a =)=)
Bencede :D
ulan eşim varken dansöze ne gerek var :D
Resimdeki fenaymış :D
Hemde nasıl :D
Bunu istemem
Zorladı diyelim?
Evet neden gitmeyimki
tabikide hayır
Adam kaçmasın gizli saklı :)
Her türlü çıkmaza giriyo yol o zaman
parçalarım onu ;^^^
Korkulur senden :D
hayırr asla
Ya habersiz gittiyse
Hayır asla yollamsm
Yollarsan senden geçer artık zaten karşı taraf
Asla göndermem
Zaten kötü şeyler olabilir gönderirsen
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?