Cocugunuza ya da yigenlerinize en cok nasil hitap edersiniz :)?

En cok kullandiginiz hitap seklinden baslayin olurmu :)

Acilisi ben yapayim ,)


Kizima:

Annecim (en cok bunu kullanirim sonrada Sıklık sirasina Göre sunlari ,) )

Yavrum
kizim
Annesinin kuzusu
bebegim/ bebişim
canimin ici
canim benim
seker balim
baby
vs vs ,)

Yigenlerime:
Teyzecim
bebegim
canim benim
vs vs ,)

Sira sizde:) ?
Güncellemeler
+1 yıl
Birde kizim okuldan geldiginde Hi Schatz derim :))
Ingilizce almanca karisimi karsilama , ya sizin var mı boyle karsilamaya mahsus aliskanlik ettiginiz selamlamalariniz :)?
Cocugunuza ya da yigenlerinize en cok nasil hitap edersiniz :)?
Cevapla