Çocuklara nasıl hitap edilmeli? Çocuğunuza nasıl hitap ediyorsunuz?

Zamanla içerisinde yaşadığımız sosyal evren farklılaştıkça zihinsel kodlarımıza yeni bilgiler eklenir ve çocuklarla iletişimimiz bu yeni formlara göre ayarlanır. Sorgulamadan, birdenbire bir seyir içerisinde, herhangi bir yerde bir ebeveynin çocuğuna "aşkım, prensim/prensesim, paşam, anneciğim, babacığım…" diye seslenişi kulağımıza çarpar.
Çocuklara bu şekilde hitap etmek doğru mu? Çocuklara nasıl hitap edilmeli? Çocuğunuza nasıl hitap ediyorsunuz?
Çocuklara nasıl hitap edilmeli? Çocuğunuza nasıl hitap ediyorsunuz?
Çocuklara nasıl hitap edilmeli? Çocuğunuza nasıl hitap ediyorsunuz?
Cevapla