AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Her günün birbirine benzer olması ve her ilişkinin bitmesi :)
Menfaatçi insanlardan dostum sandıgım arkamdan iş çeviren ahlaksızlardan beni başkalarıyla kıyaslayan insanlardan yalan dolan iş çeviren çevremdeki gerizekalılardan BIKTIM
yalnız kalmaktan... o kadar kalabalığın içinden tek olmak tan... gelmeyeceğini bile bile özlemekten... yaşamaktan, hayattan, insanlardan, aşktan, sevgiden, nefretten... bıktım...
benden 7 yaş küçük kardeşimin çirkefliği. bana git cips al gel diyorum gene sokranmaya başladı ben bir gün bu veledin kafasını kırar kardeş katili olurum.
www.hayatinanlaminedir.com/.../...%B1kt%C4%B1m.jpg
..
Sevdigin kiza cok deger veriyorsun gidiyor.
Az deger veriyorsun gidiyor.
Cok deger verip belli etmiyorsun yine gidiyor.
Az deger verip yanindan ayrilmiyorsun yine gidiyor.
Ben bundan sıkıldım artik...
Kendimden sıkıldım fazlasıyla. Hep susmaktan içime atmaktan.
Canımın sıkılmasından bıktım.. cok bıktım varda en cok bu ama
Değer vermeyeceğim dediğim halde insanlara haddinden fazla değer verdiğim için yapımdan bıktım.
Üniversiteden, öğrencilikten bıktığım kadar hiçbişeyden bıkmadım..
insanların iki yüzlülüğünden yalancılığından güvenememekten bıktım artık.
sürekli işi düstüğünde arayan ınsanlardan cok fazla sıkıldım
Gordugu her kizin pesinden kosan abazanusmuslar ve onlar sayesinde bir taraflari kalkip erkek begenmeyen kezebanusmuslar
Hayatımın tamamını kaplayan yapmacık bencil insanlardan
Kötü günde yolda bırakan dost
Karşılıksız sevgi
Okul
İnsanlara çabuk güvenmek gibi salak bir
hüküm var bıktım.
sahte insanların gerçek rolü yapmasından..! oysa hepsi tanrının küçük pıyesinde birer oyuncudan ıbaretler..
Seni bırakmıycam, sensiz yapamıyorum diyip de bırakan terk eden insanlardan bıktım usandım!
Hayat yaşamaya değer. hastalık dışında hiç bişeyden bıkmadım.
biz kadınların tatlıya dikkat etmesi gerekmesinden bıktım. -_-
kadır kıymet bılmeyen ınsanlar ve benı gercekten sevdıklerımı kaybedınce almam
Evet var devletin milleti gerizekali yerine koymasindan biktim mesela!!!
Sınavlar, iyi meslek, yüksek para, kariyer, komşu çocuklarından ustun olma çabası omrumu tuketti 😞
sevdıcegumun gıt gellerı gitse gelmese ya da gelse bida gitmese
Insanlardan sürekli kendini düşünen bencil insanlardan
Kızların doyumsuz istekleri, yok yakışıklı olsun. Yok karizma olsun. Yok sarı saçlı ela gözlü olsun. Bıktım. Hani herşey paraydı. Hani karakterdi. Hani meslekti. Hani çalışkan olmaktı. Hani iyi olmaktı. İşte bu yalanlardan bıktım.
oyle malesef
bıkmaktan bıktım sıkılmaktan sıkıldım yorulmaktan yoruldum.
Yaşamaktan bıktım :) rabbim bir an önce alsa canımı
2 yüzlü insanlardan.
Görünmeyen düşmanlardan
Birbirinin kuyusunu kazan insanlardan :)
ygs lys ye çalışmak , o yüzden şu an burdayım ve 2-3 gündür boşlamış bulunmayktayım
Bu aralar makale okumaktan bıktım hiç felsefe yapamicam şöyle insanlardan bıktım diye :D
Makalelerde boğulasi innnşallah:)
Boğuluyorum zaten :)) @MösyöArafta
Kış gelsin de karın içinde mangal yapmaya git:pp
İnşallah :D @MösyöArafta
Hahahaha
Manyak insan akıllanır bir.
Bir daha tövbeler olsun gitmem falan der:))
Ama manyak Işıl işte:ppp
Tam mutlu oldum derken yiktin bütün dünyami.. bu şarkıyı yeterli mi 😤
İki yüzlu insanlardan, sahtekarlardan ve dinci yobazlardan.
sevgisiz kalmaktan bıktım vallah :) tek bıktığım bu
yalanci arkadaslardan arkamdan is cevirenlerden dedikodudan insanlik bilmeyen gorgusuxzlerden ask acisi cekmelten ve hayattan biktim kisacasi hayat yordu guzelim ya..
şu dindarları muhafazakarları fakir fukarayı aşağılayan tiplerden bıktım yemin ederim.
Okumaktan bıktım 17 yıldır okuyorum bitmedi gitti :-(
Hayat ın ta kendisinden daha sıkıcı ne olabilir ki?
bende tam oyle dicektimm içimi okudun :)
Bıktım insan gibi görününen şeytanların yüzüne bakmaktan.
İşe gönderdiğim elemanın yarım yamalak işi yapıp yapmadan ve ordan beni de aramadan gelmesinden. :((
okuldan bıktım kendimden bıktım başkalarını düşünüp kendimi üzmemden bıktım istediklerimi yapamamaktan bıktım
Mühendislik fakültesinde dahi ezber yaptırmaya çalışan doçentlere bıktım, yeter l*n derim her defasında.
Evde kalmis kizlar bayanlar... ne yana baksam sayilari akilalmaz derecede cok. beklentisi yuksek kadin kaybeder...
Sınava çalışmaktan.😠 böyle bir hayat istemiyorum. Anı yaşamak istiyorum geleceği düşünmeden ama olmuyor
ne yazık ki bazen 18 saat süren "işim", çok iyi paralar kazanıyorum ama hakkaten "BIKTIMMM" diyorum bazen
Sabah erkenden kalkip okula gitmekten, bunun ustune gicik gicik insanlarin yuzunu gormekten , uykumu alamamisken dersi dinlemeye calismaktan biktimm
Herkesin
Yalancilardan sahtekarlardan vs biktim demesinden biktim :-D
Herkes
Hepiniz dort dortluksunuz zaten -,-
Öğlen uykusuna yatıcam böyle yorgun gelmişim eve camı açıp serin serin uyucam arka bahçede çocuklar bağrışıyo ya işte onlar :D
aynen katiliyorummm
grip. grip olmaktan bıktım usandım arkadaş musluk gibi mübarek ilaçta etki etmio nedir bu çilem offff
Sevdiğim güvendiğim insanların beni sırtimdan vurması çok acı çok
İkiyüzlü Etiket insanlardan bıktım 3 bira içer 1 hafta anlatır oyle bos insanlardan yani
İNSANLARDAN hani derler ya yalan dünya diye dünya değil yalan olan insanlar !!
tv de hergün tayyipi görmekten biktim yani, makaminin bir agirligi olur basbakani bile gölgede birakti hergün tvde ekranda acilista , yeter artik...
Yalancilardan, sahtekarlardan, ortaligi once atese verip sonra itfaiyeci rolune burunenlerden...
Soyunarak degerli olmaya calisan kizlar ve kadinlardan
Insanlari kullananlardan biktim. Yalan dan dolandan.
istediğim gibi bir iş bulamamaktan ve
istediğim yerde olamamaktan bıktım
Okumaktan bıktım, bir an önce mezun olmak istiyorum
İnsanların bana acır gözle bakmasından bıktım şahsen
Ben iyi olmaya çalıştıkca vicdanımı darpeden insanlardan :/