AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
şu an merak etmekten bıktım. Geçsin sonra siralarim.
Egoist insanlardan da, yüzüme gülüp arkamdan konuşanlardan da, yalan söyleyenlerden de bıktım
Sözlüm benden bikmis a benit en biktigim sey annemle babamın maddiyat kavgası
Sözlüm benden bikmista benim en biktigim sey annemle babamın maddiyat kavgası.
Zamlardan zulmlerden fukara aç insan görmekten sağlıktaki ücretlerden trafikten bıktım usandım.
herşeyi kafaya takan insanlar ve hemen alınan tipler bıktım çevrem de istemiyorum onları
tek kişilik yatağımdan
Benimki çift kişilikte ne oluyo kanki sanki :D
Yastığa sarılıp uyuyorum :D
Her sabah aynı doğan güneşten ve uyandığında bakalım bu gün ne itlik görücem demekten bu gün ne kaybetçem korkusundan
onu sewmekten bıktım wazgeçememekten bıktım onun için çırpınmaktan bıktım hala onu düşünebildigim için kendime lanetler okumaktan bıktım...
yaşamaktan nefes almaktan gülmeyi unutmaktan yalnızlıktan anlaşılmamaktan sığınabileceğim bir insanın olmamasından
Platonik aşktan
hertürlü olan aşk sevgili konularindan biktm
yalandan.. ve ben diğer erkekler gibi değilim deyip te, diğer erkekler gibi çıkan tiplerden bıktım.
bunu dıyen kısılerden harıc gercekten ıyı nıyetlı kısılerınde oldugunu dusunuyorum ben
Güneşin, her sabah doğudan doğup ; yüreğimde batmasından bıktım..
Annemin artık bıktım şu bilgisayar kelimesinden bıktım :D
Saçma sapan insanlardan
sabah erken kalkıp akşam eve geç gelmekten
İnsanlarin uzerlerine vazife olmayan konulardaki yorumlari
Güven Verip, Umut Dolu Günler Dileyip Sonra Gidenlerden "BIKTIM"
Yarı yolda bırakan insanlardan bıktım
İki yüzlü insanlardan bıktım
Tabi ki sınavlardan bıktım
uzaktan adam, adamliktan uzak arkadaslardan biktim biktim :)
Rus ve Makedon olduğum için bazı insanların beni o* olarak görmesi :(
zeki olduğunu sanan aslında beyinsiz olan insanlardan
gece uykum geldiği halde uyumak istemeyişimden bıktım :/
Aslında değersiz insanların kendini değerli sanmasından bıktım ;)
Sınavlardan gerçekten bıktım artık. Biri beni kurtarsın şunlardan.
Sürekli olarak mücadele içinde olmaktan bıktım boşveresim var her şeyi!
Yalancilardan soz verip sozunu tutmayanlardan seni seviyorum diyenlerden biktim buzamanin en buyuk dolandiriciligi sevi seviyorum diyenlerde.
Hayatin olumsuzluklarindan hepte beni bulur hic gitmez basımdan herseyim olumsuz yonde ilerliyor sonu nereye varacak acaba
şu kızların sorduğu sorulardan harbiden bıktım ya Abuk sabuk :) ve erkeklerin kızların sorularına abazalıkvari saldırı şekilnde cevap yazılması =)
Yere tüküren, toplum içinde ulu orta yerde ahlaksız davranışlar, konuşmalar sergileyenler, yürürken kitap okuyanlar.
Yürürken kitap okuyan da mı var?
bir de ne zararı var ki sana ahaha
Zararı önüne bakmıyor, ağır adımlarla yürüyor ve insanların geçişini vs. engelliyor.
edepsiz insanla karşılaşmak birde başkasıyla sorunu olup bana çatması
kadina yapilan taciz, tecavuz ve siddetten cok ama coookkk sıkıldım !!!
Hergun hergun su evin kapisini acmaktan biktim artik
İnsanlardan bıktım.. acımasız oluşlarindan.. menfaatlerinden...
bakiriyet ya erkeklerdede olsun ya da kimsede olmasın bıktım artık
Yanında olmayı isteyipte olamamaktan , lanet olsun mesafelere :)
Menfaatçi insanlardan bıktım.
Önyargılı insanlardan bıktım.
yanlızlık yanlızlık ve doğru bır eş adayı bulamamam neden bu kızlar boyle
Bu sitedeki bir çok kişinin gereksiz yalanlar söylemesinden bıktım
nefes alıp vermekten hayat'a mücadele direnmekten bıktım.
O kadar çok şeyden bıktımki artı ben bıkmaktan bıktım artık...
özlemekten bıktım
sevmekten bıktım
sevilmemekten bıktım...
Maskeli insalardan bıktım sonradan yüzleri ortaya çıkıyor ama nafile
saat 2 de ötmeye başlayan denizli horozumdan birde
seçimlerde anıran eşşeklerden bıkdım
Hemcinslerimden biktim hiç anlasamiyorum :(
Erkeklerle aram daha iyi hepsi kankam
acaba zeki ve güzel bir esim olacak mi...''düsüncesinden biktim''
Babamin calismayip evde yatmasindan bıktım. Ailemde herseyi benden beklemelerinden biktim
insanlardan, triplerinden, nazlarından ve ikiyüzlülüklerinden bıktım..
Herkesin notunu verip gerekeni yapıyorum da şu hayatta ,
bir pazartesi sendromunu yenemıyorum :)
insanlardan.. hep aynı suratlardan, kendimden bile sıkıldığım anlar oldu
İnsanlardan bıktım. Kötü kalpli, düşüncesiz, kavgadan, kalp kırmaktan beslenen insanlardan bıktım.
kızların kaprislerinden kendini nimetten saymalarından nazlarından bıktım artık..
önyargılardan bıktım yapmadığım seyi yapmışım gibi davrananlardan bıktım soyu tukensin boyle düşünenlerin arının artık. güvenin insanlara
Uykuma alamamaktan.
Yalancı insanlardan
Bencil insanlardan.
İkiyüzlü insanlardan.
Kısacası çoğu insanlardan bıktım.
etrafımdaki insanların bebek sorusunu sormalarından Allahm hayırlısıyla versin artık sormasınlar :(
Çalışmaktan kafamda olan planları gerçekleştirmek için biriktirdiğim paradan bıktım
Çalıştığım sektörden gına geldi ben Yaparım başkası yaptı gözükür
kizlara karsi kendimi net ya da doğru ifade edememek
ev sahibin öğrenci evimde son ses müzik açtığımda kapıya dayanması :D
18 yaşında olup 40 yaşındaymış gibi yaşamaktan bıktım
tiki kızlardan bıktım onları görünce elim ayağım titriyor bir kötü oluyorum
Hicbiseyi takmadigim icin sıkmadi fazla bisey beni. Ama sunu diyebilirm 'takmamaktan' biktim