Herkesin bıktığı bir şey vardır hayatta, siz en çok neyden sıkıldınız?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok basit yaşamaktan... Bahar geldi icim bir tuhaf sanki herseyi tekrar tekrar yasiyorum rutine bagladi ve artik herseyin boyle devam edecek olmasindan gercekten korkuyorum simdi bahar geliyor sonra da yaz gelicek ardından yine sonbahar okullar başlar okul biter is hayatı gelir ardından evlen diye tuttururlar toplumsal düzen için acil birini bulup evlenirsin sansliysan iyi biriyle en şanslı kisi bile olsan bir süre sonra pişman olur keşke yapmasaydim dersin ama o an yapmak zorunda olduğunu da bilirsin kısaca bize verilen BÜTÜN BU ROLLERİ yerine getirmekten BIKTIM her sabah söz sahibi olamadığım bir hayata uyanmaktan sanki baska birininin hayatında yasiyor olmaktan ve bu kizi canlandirmaktan bıktım
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kalabalıkların arasındaki yalnızlıklardan , yanında olduğunu sandığın insanların yanında olmamasından sahtelikten bıktım.
bide bencil insanlardan. Çünkü bencil insanların empati yeteneği yoktur. Benim hayatta çok önemsediğim şeylerden biri de empati. Sen karşındaki insanın ne hissettiğini rüm kalbinle anlayamoyorsan yorum yapma bari çünkü yaptığın yorum lar kendince yorumlar. Ben bir insanla aynı duyguları paylaşabişiyorsam bunun sebebi empati. Benim kötü günümde yanımda olan o vicdanlı merhametli saf insan vivdanlıysan zatem empati yeteneğin vardır. Yani bencil ve sahte , insanları kullanan insanlar dan bıktım00 Yorumla
+1 yılKekolar Ağır Ağır Giden Son Ses Müzik Çalan Şahinlerden Kendini Bişey Sanan Veletlerden Durduk Yere Yolda Omuz Atıp Dayak İsteyenlerden Donecekken Sinyal Vermeyenlerden Biz Bankta Otururken Gelip Kalkmamızı Söyleyip Ortamı Gerenlerden Boş Sigara Paketlerini Kontrol Edenlerden Sigara İçince Kendini Cool Sananlardan Fotoğraf Makinesi Görünce Bizi bir Çek Gardaş Diyenlerden Bide Beni Tek Çek Diyenlerden Önümüze Geçip Bıçağı Gösterme Amaçlı Yol Soranlardan Ks de Yanıtlara Cevap Vermeyen Soru Sahiplerinden Bıktım!!.
00 Yorumla
+1 yılBen insanların yapamayacakları şeyleri yapabilirim edasıyla takındığı tavırlarından bıktım ticaret aşk iş.. Her ne varsa...
01 Yorumla- +1 yıl
%100 katiliyorumm
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
326
Cevap
370Cevap
- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılÖzlemekten bıktım beklemekten seni
Derdimi kağıta yazmaktan bıktım
Sensiz soluduğum havadan
Üşüdüğüm yataktan bıktım.
Bıktım sevdiğim seni beklemekten
İçimi sana dökememekten bıktım
Öyle çok bıktımki hayattan
Seni her yerde görmekten bıktım.
nereden geldi aklıma bilmem ama güzel bir şiir oldu sanırsam. Şimdilik şiirimi yazdığıma göre üç kahve iki orta bir sade haydi bana müsade...102 Yorumla- +1 yıl
Bye
- +1 yıl
@Oyuncaq_qizz?
hayattaki zorluklardan mücadelelerden bıktım desem yalan olur çünkü o başıma gelen kötü şeyler ne kadar kötü olsda bazı şeyleri farkına varmamı sağlıyor ve öğreniyorum , birdahaki sefere nasıl baş etceğimi cok iyi biliyorum ve bu da bana iyi geliyor. İyi şeylerlede karşılaştığımda şükretmemi sağlıyor. VE böylece daha fazla değer bilip daha fazla hayattan haz sağlmamı sağlıyor. Siz iz olun kötü şeykere göğüs germesini bilin. Biz bir dünyadayız imtaandayız yani. O kadar dert etmeyin. Gelen geçen için üzülmeyin bıktım demeyin. O bıktımlarla bişey sahibi oluyosunuz
10 Yorumla
+1 yılmaaşımı geç yatıran patronumdan
içip içip başıma ekşiyen tüm aptal müşterilerden
her dersi AA getirmemi bekleyen muhterem hocalarımın beklentilerinden
çok iyi ve dolgun maaşlı bir iş sahibi olacağıma inanan aileme 'benden bir b*k olmaz bir şey beklemeyiniz' diyemediğim için kendimden
taşımak zorunda olduğum tüm sorumluluklarımdan
hayat şartlarını bu denli ağır kılan her koşuldan
masamın üzerinde çözülmeyi bekleyen tüm sorulardan
ofisin üzerindeki odalarında 1 saattir mola vermeksizin sevişen sapık çiftten
FECİ HALDE BIKTIM10 Yorumla
+1 yılDost görünen sahtekalardan bıktım
Önce güveniyorsun
sonra yari yolda kalıyorsun..
Seni en ufak durumda satiyorlar257 Yorumla- +1 yıl
Ohh ohh
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
oha aynen la
Çalışmaktan bıktım. Karşılıgını alamamaktan, iş için yaşamaktan, sosyallikten yoksun olmaktan, stresten, mutlu görünüp mutsuz olmaktan. Haksızlıga ugramaktan, bencilliklerden, sahte, yapmacık, dostlardan. Ve yüzüne gülüp çok deger veriyormuş gibi davranıp, asıl amacı çıkarlarını korumak olan zavallı kendini akıllı beni ise mal sanan insanların hala çevremde olmasından..
20 Yorumlafarkli bir uğrasim olmamasindan "biktim". cok monoton tek duze bir hayatim var. yalnizim. her gunum ders-muzik-film ucgeninde geciyor. 50'lik teyzeler bile benimkinden daha macerali bir hayat yasiyordur. bazen basima bir bela gelse de accık aksiyon olsa diyorum. o derece
11 Yorumla- +1 yıl
@köpürgen aynı lafları bende diyordum a sından z sine kadar. Şimdi mahkemem var fena aksiyon tavsiye ederim. s
Ben de burada yorum yapan herseyleri olup kiymet bilmeyen hep mutsuz olmaya calisan sagliklari sihatleri yerinde oldugu icin kendine sorun yaratan acikcasi rahat batan ve herseyi sorun yapan insanlardan biktim dunyagda asla kendinden yukseklere bakma alcak olan duskun olanlara bakki ders alasiniz :/
00 Yorumla
+1 yılİnsanların sapkın düşüncelerinden egolarından benciliklerinden aşırı derecede menfaatçiliklerinden insan olduklarını unutup sorgulamamalarından kısaca cahil bir toplum yolunda her gün daha da ilerleyebilmemizden kalabalıktan mantıksızlıktan trafikten uzun oldu biraz ama dolu doluyum çoğu aynı kapıyı açsada okuyanlar anlayabilmiştir beni diye umuyorum , teşekkürler halen insani normları unutmayanlara selam olsun ;)
00 YorumlaHayatin adil olmadigindan ve elimizdekinin degerini bilmemekten.
Herkes biktigi seyleri yazarken, aslinda ne kadar sansli oldugunun farkinda bile olmuyor. Ben saglikliyim, ailem arkamda, basimi sokabilecek bir evim var. Bunlar aslinda cok sey. Ama biz bunlarin degerini bilmiyoruz.
Bazi cocuklar bunlarin hic birine sahip degil ve herseye sahip olanlardan daha mutlular.
Hic bir gün saglikliyim diye sevindinizmi?00 YorumlaIcimdeki polyanadan biktimmm... sanarsin iyi niyet elcisi.. ne zaman bana zarar veren birinin canini yakicak olsam hoooobaaaaaa bir basliyo ordan bidi bidi... sonra gelde kotuluk yap hatta en yakin arkadasim deren sen mal misin salak misin niye sana zarar veren birine halaaa yardim ediyosun hala onu dusunuyosun soyle boyle diye sabahtan beri beynimiiiii s... oyyy oyyyy beeezdummm yaaaa...
00 Yorumla
+1 yılNe düşünüyor acaba, hoşlanıyor mu, erkek arkadaşı var mı acaba, ne desem acaba, gözlerini kaçırıyor ne oldu acaba gibi gibi şeyleri düşünmekten gına geldi. Yordu beni. Yok mu bu işin kestirmesi? Direk hoşlanıyorum diyince arkasına bakmadan kaçan yok mudur?
00 Yorumla
+1 yılBu dünyada hep ikilemde kaldım. Neyi istemiyorsam başıma geldi. ama biliyorum ki ben vazgeçersem üzülenlerde olacak o yüzden sonuna kadar devam. neden bıktım biliyor musun insanların kurduğu bu saçma paraya dayalı düzenden bıktım. insanların düşüncelerinin yapıcı değil yıkıcı olmasından bıktım. kardeşçe, mutlu yaşamak varken neden acaba tüm bu olanlar? sonu gelmez beklentiler hep
00 YorumlaKendini özel üsttün zanneden insanlar dan bıktım.. Unutmayın sizde sıç*yorsunuz ve leş gibi kokutuyorsunuz
142 Yorumla- +1 yıl
Kokladin demek
Aile & Toplum konusunda 985 cevap paylaştı. 10 YorumlaNankor insanlardan biktim artik...30 sene sirtinda tasi in assagi bes dakika dinleneyim sonra yine cik desen senden kotusu yok...
41 YorumlaEvde temizlikten bıktım.
Derste dikkatimin hemen dağılıyor olmasından bıktım
Dışarda laf atan ergenlerden bıktım
Arkadaşlarımı doğru seçememekten bıktım
yani anlayacağın herşeyden bir bıkkınlığım var :D10 Yorumla
+1 yılYalancı insanlardan dost diyip arkandan kazık vuran insanlardan nefret ben daha doğrusu herşeyden sıkıldım herkesten nefret ediyorum ölmek istiyorum ama isteyim de öyle hemen gerçekleşmiyo neyse böyle yani
00 Yorumla
+1 yılam*na koyum her seyden sıkıldım yaw , cok nadir şeylerden zeevk alıyorum onlarıda az yapıyorum ki sıkılmayayım yoksa onlardanda sıkılacam , kafayı yiyecek gibi oluyom bazen hay s*keyım senın sordugun soruyu
00 Yorumla
+1 yılYa gece gündüz arkadaş tribi çekmekten bıktım ya. Geçen spor salonunda tanımadığım birisi bile voleybol oynarken trip attı. Bilmiyorum ama galiba dışarıya trip kaldırabilir kız imajı veriyorum sanırım. Ama ben bu durumdan gerçekten sıkıldım :(
10 Yorumlagüzel bir soru teşekkürler. Immm en çok bıktım dediğim şey herhalde benimki ayrıldığım eski kız arkadaşımla geçirdiğim 3 yıl boyunca en çok söylediğim sözdü bıktım bıktım bıktım sorunlara karşı ee sonunda bıktım yani.
00 Yorumla
+1 yılKadınlar yemin ediyorum artık illallah getirdi..
İşin cabası nedense bu illallah getiren kadınlar beni buluyor.
Hayır abi ben mi mıknatısım bunları çekiyorum..30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 570 cevap paylaştı.
+1 yılTembellikten çünkü bana zararı var, çalışkanlıktan çünkü herhangi bir çevredeki sözde akıllı ve uyanıklar sizi kullanmaya çalışıyor bu durumlardan bıktım birde ibadetten geri kalmaktan
00 Yorumla Ben hayattan bıkmadım bıkmamı gerektircek durum yok başıma ne gelirse imtihanımdır der sessiz sessiz gözümün önüne bakarım biliyorummm ki her kar yağışının ardında bahar vardır :)
00 YorumlaÜstün zekamdan çünkü bu güç okulda asagilanmami sagladi ailem tarafindan gerizekaliymis damgasi yedirdi arkadaslarim tarafindan kiskanilmami sagladi matematik ogretmenimden okuldan atilmam icin dilekce yazmasini din hocasi tarafindan dinsiz ateist bir kiz gibi gorunmemi sagladi sadece bir hocam benim cok zeki bir kiz oldugumu soyluyordu ve diger ogretmenlere karsi beni koruyordu ne olursa olsun ailemden 15 yasinda ayrilmami sagladi
00 Yorumla
+1 yılİstanbul trafiğinden birde saat sorunca tecavüz etmeye kalkmisim gibi tribal enfeksiyona giren kezban kızlardan..
He birde fenerbahceye çalışan türkiye futbol fenerasyonun'dan..00 YorumlaHep aynı şeyleri yapmaktan (yat, kalk, pc ile ilgilen) ve sahte insanlardan bıktım
Ne kadar güzel bayan görürsem göreyim, dönüp bakmıyorum bile (Sahtelik esir almış gibi)00 Yorumlaİnsanların keyiflerine ve kendi menfaatlerine göre acı çekmekten sıkıldım.
Biz kimsenin yoluna taş koymadık fakat bizim parajımızı patlatan çok oldu !!!00 YorumlaAile & Toplum konusunda 605 cevap paylaştı. Bu kısaca demek istediğimi anlatır sanırım
https://i.hizliresim.com/VV2Yry.png00 Yorumlaİnsanlara şans vermekten. Pişman oldum bir şansım daha olsa çok iyi değerlendirrim diyipte değerlendıremeyenlerden ve şansı verdiğine insanı bin pişman edenlerden bıktım
00 YorumlaHayat enerjisi tükenmiş surekli negatif insanlarin cevremde olmasindan ve benimde enerjimi emmelerinden biktim, en sevmedigim sey surekli negatif konusan hayata negatif bakan insanlardir..
00 YorumlaHerşey duzelecek diye bekledigim o düzgün günlerin aslinda hiç gelmiycek oldugunu , bugünü yasamak gerektigini bile bile yine o gunleri beklemekten bıktım.
00 Yorumla
+1 yılSistemden, cıkarcı insanlardan, yalaka insanlardan, hayattaki tüm sınıf farklılıklarından, adaletsizliklerden, ırkçılıktan bıktımmm hepsini dünyadan uzak bir köşeye kusasım var dünya bu kirlerden arınsa çok güzel olacak.
10 YorumlaNişanlımdan bu kadar uzakta olmaktan bıktım. Onun yaşadığı her şeyden bir parça olamadığımdan bıktım. Okuldan bıktım. Almanyadan bıktım. Beklemekten bıktım.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEvet benimde bıktığım şeyler var offy a neden böyle
www.kizlarsoruyor.com/.../q2898191-on-yargisiz-olanlar-bakabilir-mi-bende-ki-dert-hic-bir-erkekte00 YorumlaAile & Toplum konusunda 701 cevap paylaştı. Herhangibir şeyi elde etmek adına onun için mücadele vermekten daha yorucu bir şey olamaz kanımca.
Onu mu istiyorsun? Çabala, ter akıt, yorul o zaman!
Hayat hep bundan ibaret. Bıktığım şey de bu.10 YorumlaSeni seviyorum senin icin herseyi yaparim artik ayrilmayacagiz sen benim helalimsin diye ümit verip ilk sorunda arkasina bakmadan giden erkeklerden biktim..!
00 Yorumla
+1 yılpek çok şey var aslında ama daha çok beklentilerden bıktım.. insanların benimle ilgili beklentilerinden bıktım.. hep onlara bir şey ispat etmem gerekiyormuş hissinden bıktım
00 Yorumla
+1 yılAvize silmekten biktim ya ben lanet olsun milattan kalma elmas taşlı avizelere lanet olsun altın günlerine :)
10 YorumlaSürekli imtihanlara girmekten BIKTIM !
Ortaokul SBS (gunumuzun teogu)
Lise YGS LYS
Üniversite KPSS
Biri bunu durdursun...10 YorumlaHangisini yazayım ki ;
İki yüzlü insanlardan
Dost gibi görünenlerden
Sahtekarlardan kendini bir B**k zanneden insanlardan
Bıktım...
Asil Bir duruşu olmalı insanın her olumsuzluklara rağmen hiç bozulmayan!!! Vesselam..00 YorumlaAile & Toplum konusunda 626 cevap paylaştı. Yemek yemekten bıktım :) Ya cok seviyorum ve doymak zor oluyor. :) Herseyi yemek istiyorum yiyorum ve annem bana senin gibi yemek yiyen kız görmedim diyor :) Yemek yarışmasına katılsam 1. olurum o derece..
00 Yorumla
+1 yılSahtekar insanlardan bıktım.
İnsanın gözüne bakarak yalan söyleyen insanlardan bıktım.70 Yorumla
+1 yılBir sürü çaba sarf ederek devam ettirdiğim arkadaşlıkları, karşı tarafın bitirmesinden bıktım. Ulan size katlanan benim, siz beni siliyorsunuz.
Beyin nakli şart hepsine :D00 Yorumla
+1 yılkullanıp aptal yerine konulmak vs bunların hepsinden bıktım ama engel olamıyorum, bu karşı tarafa bağlı.
daha çok kendi körlüğümden bıktım.00 Yorumla
+1 yılbiktim annemin dus havlusunu islatip islatip birakmasindan benim tikim var silmem islak havluyla l*n
00 Yorumla
+1 yılsorunlardan bıktım. hayatımın her alanında sorun var. ve artık sorun yaşamak da dinlemek de istemiyorum.
00 Yorumla
+1 yılkız arkadaşımla aynı çatı altında yaşayamamak, her gün aynı yastığa baş koyamamaktan, ayrı ayrı illerde olup onu, kokusunu hep özlemekten bıktım.
00 Yorumlatoplumun benı degıstırmeye calısmasından sızene abı ben boyleyım ıstedgımıde yaparım hayatıma mudahale edıyorlar ıste buu :D
00 YorumlaSanada birini ayarlayak diyenlerden bıktım, sizene benim hayatımdan diyesim geliyor ama diyemiyon işte o an..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Benim için hayatin tek kelimelik özeti oldu bu kelime. Emegi gecenlere cok tesekkur ediyorum. Cidden!
00 Yorumla
+1 yılKendi düşünceleri davranışları kısacası kendi doğruları hariç hiçbirşey e saygısı olmayan insanlardan bıktım
00 Yorumla
+1 yılHayatta hep bir yere yetişmeye çalışmaktan , kosusturmaktan herşeye mecbur hissetmekten bıktım ya :/
00 YorumlaHiçbir zaman ferrarim olmaması lüks bir yatım da olmayacak. Bunlar aklıma gelince bıktım bu "parasızlıktan " diyorum. Kıçını yırtsan da çalışşsan da alamayacaksın çünkü.
00 Yorumlaİnsanlara güvenip yarı yolda kalmaktan bıktım. Bu bana asla yanlış yapmaz deyip ertesi gün en yakınlarımın haince arkamdan iş çevirmesinden bıktım
00 Yorumla
+1 yılKendi beceriksizliğini kabul etmeyen ve körü körü cehaleti iliklerine kadar yaşayanlardan bıkmış olma ihtimalim var malesef...
00 Yorumla
+1 yılİnsanların devamlı benden manevi olarak çalmasından bıktım. Şöyle bakıyorum da duyguları sömürülmüş kaç milyar insan var?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 644 cevap paylaştı.
+1 yılHalen şu yolda giderken sigara içenler var ya bir de arkaya tüttürüyolar
Azına azına çakasım var hepsinin :/00 Yorumla Kendine güveni olmayan. Hayatta tek bir hedefi bile olmayan.. Hayallerini söylemeye korkan insanlardan bıktım. Heryerdeler...
01 Yorumla
+1 yılYalan söyleyen insanlardan biktim
Oyuncu insanlardan biktim.
Sahtekarlardan biktim
Adam gibi adam olmayanlardan biktim.00 Yorumlakendimi kandırmaktan, güvenmekten, hayal kırıklığından, boş yere başkasının arkasından koşmaktan bıktım usandım l*n
10 Yorumla- Devamını Gör (636)
Devamını Gör(681)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar