Adet dönemimde dünyayı yiyesim geliyor ! Bunu nasıl durdururum ya?

Sabahtan beri ağzım durmadı habire abur cubur bir şeyler yiyorum :@ Doğru dürüst yemek felan da yiyorum ama yine de canım hala bir şeyler çekiyor. Offff sinirden patlıycam... Daha az önce yemek yedim ama yine aklıma acaba ne yeşem düşüncesi geliyor... Yahu bu kadar da olur mu? Normal miyim ben? Bunu durdurmak için ne yapabilirim yahu migdem bulanana kadar yemek ve tatlılar yiyorum resmen... :-D

Canım çok pis mantı çekiyor ama yapmaya üşeniyorum :-(( Ardından bir de tatlı olsa :-P

Adet dönemindeyken
Güncellemeler
+1 yıl
Eksileri dagitan kim ya :-D bari herkese bir arti vereyim...
Adet dönemimde dünyayı yiyesim geliyor ! Bunu nasıl durdururum ya?
Cevapla