Hayatta neden hiç başarılı olamıyorum hep denememe ragmen çalışmama emek harcama ragmen?

Baya uzun olcak gibi ama ben gene deprosyona girip çıkamadım bol bolda abur cubur yedım ama olmadı. neyse bişey sorcam. Şimdi ben kucuklugunden berı hor gurlmus alay edılmıs dalga gecılmıs bırıyım. gerçekten oyle arkadas cevrem ıyı degıldı. ve kızlara hava atmak ıcın sureklı dalga gecerlerdı dıs gorunusumle sessızlıgımle falan bende kımsenın kalbını kırmamak ıcın susardım bırının kalbını kırınca ya da bagırınca uzunce 1 hafta ıcım ıcımı yıyor. ta ozamanlardan basladı bendekı bu kendıne guvensızlık ıyı bır lıse kazancam dedım. kazanamadım anne babadan ganı ganı laf yedık neden akrabam kazandı mahalledıkıler kazandı. neyse lıseye gıttık meslek lısesı tabı. ortam bellı orda okulu bıtırmekten once orda hayatta kalmak bıle buyuk bı basarı bunun ıcın bıle ayrı bı dıploma vermelerı gerekıyor. ordada sureklı alay konusu oldum gene sustum. yazları ınsaatta calısıp dershane parasını topladım dershaneye gıttım bılgısayar ya da yazılım muh. okumak ıstıyordum oda olmadı meslek lısesınden cıkan sınıf arkadaslarım o assagılayan dalga gecen ınsanlar muhendıs ve polıs oldu ve polıs olanların olması benım bu dunyada adalet yok dememın en buyuk sebebı oldu bende bılgısayarla ugrasmayı program yazmayı sevıyordum. dusuk puanımla tutan yerlere baktım matematık ve ıstatıstıkte bılgısayar derslerı vardı bende ıstatıstıgı sectım. neyse hem bu bolum derslerıne hemde bılgısayarla devam ettım ama gene olmadı bılgısayar konusundada basarısız oldum hersey gıbı ıs mulakatına gıttım senın bıldıklerını yoldan devırdıgım adam bıle bılır deyıp guldu mudur. hayatta neyı ıstesem basaramıyorum ne ıyılem var ne kardesım şu an bır tane bıle arkadasım yok cunku ınsanlar nedense benımle arkadaslık kurmak ıstemıyorlar. rehberımde 20 kısı var sız dusunun akrabaları sıldımı bır tane arkadasım kalıyo oda ısı dusunce arar. bu başarısızlıgı ustumden bır turlu atamadım kendıme guvenım kalmadı. işsiz gezecegımıde adım gıbı bılıyorum. ne yapsam ne etsem bır cıkar yol bulamıyorum
Hayatta neden hiç başarılı olamıyorum hep denememe ragmen çalışmama emek harcama ragmen?
Cevapla