10 yıllık evliyim bir kızım var 4 yaşında memurum, gurbette tek başıma başarabilir miyim bilmiyorum 🤷♀️, kocam beni sevmiyor sevse bu kadar vicdansızca davranmazdı bana karşı
2 sa
10 yıllık evliyim bir kızım var 4 yaşında memurum, gurbette tek başıma başarabilir miyim bilmiyorum 🤷♀️, kocam beni sevmiyor sevse bu kadar vicdansızca davranmazdı bana karşı
Cevap
24Cevap
Bunca yıl, bir çocuk ve gurbetin yükü kolay değil… Kendini yalnız ve değersiz hissetmen çok anlaşılır. Ama unutma; kendi emeğinle ayakta duran, çalışan ve bir anne olarak zaten güçlü birisin.
Sevgi insanı kırmamalı, değersiz hissettirmemeli. Eşinin davranışları seni incitmiş olabilir ama senin değerin onun tavrına bağlı değil.
Anlaşmalı dava açacağım haftaya bakalım 🤔 nolcak süreç
Anladım Hakkında hayırlısı olsun Eğer içini dökmek dertleşmek istersen buradayım
Teşekkürler
Tamam sorunu beğendim şimdi beklerim
İlk başlarda zorlanırsın ama sonrasında adapte olursun ama yuva yıkmak kolay verilecek bir karar değil iyi düşün sevip sevmediğine nasıl ikna oldun ki ilişkide dönem dönem böyle zamanlar olur düzeltebilirsen düzeltmeye çalış
Devlet sahip çıkıyor. Ve çalışıyorsun. Çocuğunu 16.00 de kadar da okulda bakıyorlar. Çok rahata durursun.
@190kisami ne diyorsun
İş saatim farklı benim işte çok karışık bi bir hayatım var keşke o kadar kolay basit olsaydı
@190kisami benim yorumun altına yazmışsın 😂 yanlış yerdesin
@190kisami iyi değilim
Nerde yaşıyorsun bende yurtdışındayım. Benim oradaysan bu konularda destek çıkabilirim.
@190kisami Bro ayrı yorum yap. Bagımsız. Oradan konuşun.
@190kisami neden?
@190kisami ilginc
@190kisami kanka yazıp durma bildirim geliyor engel atıcam. Engellemis belliki.
@190kisami kank bilmiylrum onu taktın soruyu sorana.
Yapan yapıyor tabi kolay olmaz artıları ve eksileri tartmak lazım sevmesin boş ver kullan iki arkadaş gibi gitsin kafanda bitir.
Zahmetsiz rahmet olmaz derler elbette zorlanacaksınız önemli olan buna vereceğiniz tepkiler
O kadar yorgunum ki kocam çok kötü davranıyor bana sanki ben düşmanıyım onun sorun çıkmasın diye anlaşmalı dava açacağım
Yanlış bi evlilik yaptım çok yanlış hemde
Memursun işin de var niye uzuluyon ki birini bulur evlenirsin
Kızım var o kadar kolay olmuyor işte
Evet çocuğu kreşe verirsin ya da bir yakının bakar memursun da çok iyi hayat sürersin
Çocuğunu düşünerek hareket et biraz sabret olmuyorsa ALLAHcc yardım eder
Yaparsın korkma nasıl yaparsın kısmını anlatırım
Yani sevmiyor demekki çalışıyorsan üstünden gelebilirsin
Yaparsin daha kolay yaparsin gurbette ama neresi gurbet
Ailemden çok uzaktayım
Hollanda almanya amerika afrika
Sevmemek nedir ya o çocukları yaparken nerdeydi sevmiyorum deyip bir insanın yıllarını almak nasıl bir nankörlüktür. Vaz geçme hayat zor toparlamaya çalışın o çocuklara daha zor
Dertleşmek istersen seni dinlerim. Ben de boşandım.
Senin Kadar Masum biriyle Evlenmek isterdim İnanki Ciddiyim
Zor bir surec seni bekliyor ama guclu olman lazim her konuda guclu oldugunu hisettmen lazim birseyler demek istiyorum dinlemek istersen tabi
Karar senin mutsuz degilsen ayrilmak en digrusu memursin gecinirsin
Yaparsın ya memurdan hatta çok mutlu olursun
Hiç inanmıyorum nedense daha çok. Mutsuz olacağım diye korkuyorum
Hayır böyle biriylede yaşanmaz bence
Tabi ki kurabilirsin.
Hiç korkma mesleğın elinde vur tekmeyi
Hayat kurarsın. Saglam bir işin var enazından
Ne yaptı ki
Ne ararsan var
Hım gurbet?
yasarsın ama zor olur sorununuz ne?
Kaç yaşındasın
Bana dönüş yapar mısın?
Konuştun mu
Her şey mümkün
İşin var yaparsın
zor durum
nerde yaşıyosun
avukatım boşayayım seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu zorlu süreçte hissettiğin endişeleri çok iyi anlıyorum. Bir anne ve memur olarak gücünü asla küçümseme. Kızınla birlikte yeni bir başlangıç yapmak cesaret ister, evet, ama imkansız değil. Hayat sana yeni yollar açacaktır, yeter ki kendine güven. Destek kaynaklarını kullanmaktan çekinme, etrafında sana yardımcı olacak insanlar mutlaka var. Eminim başaracaksın. 💪💖