Arkadaşımın beni sadece çıkarı için kullanmış olma ihtimali sizce ne kadar yüksek?

Üç yıldır tanıdığım bir arkadaşım var ve annesi vefat ettiğinden dolayı teyzesiyle kalıyor fakat teyzesi ona hem psikolojik hem de normal şiddet gösteriyordu hatta bir gün ona şiddet uygulamaya çalıştı ve kapısını zorladı, bana yazdı ben de hemen polisi aradım daha bunun gibi bir sürü olay oldu, yarası vardı yarasını sarmak için okulu astım, dikiş bandı aldım eczaneden ve yarasını olabildiğince kurtarmaya çalıştım. Onun moralini düzeltmek için ona doğum günü partisi düzenledim ve bana bir gün artık teyzesiyle kalmak istemediğini söyledi. Ben de bunu duyunca babamdan izin almaya çalıştım bizde kalması için. Bu yıl yeni 18 oldu ve mezuna kalmak istediğini, artık teyzesine dayanamadığını söyledi. Ben de bir seneliğine babamdan izin aldım. Babam ilk başta mırın kırın etse de izin verdi. İlk başta her şey normaldi, arkadaşımın eşyalarını bile hazırladık, birkaç eşyasını bana getirdik, her şey normalken babam bir anda onunla teyzesinin dokuz sene boyunca baktığını ve ona maddi olarak da destek olduğunu, ona bakabilecek tek kişinin de teyzesi olduğunu ve onunla arasını bozmamaması gerektiğini söyledi ve teyzesinden gizli kaçacağı için de endişelendiğini söyledi ve biz de uzun süre kalmasına izin vermedi. Babamı ikna etmeye çalıştıysam ikna olmadı, hatta anneannemlere, babaannemlere, herkese sordum onda kalabilmesi için fakat hiçbiri bu sorumluluğu almak istemedi. Elimden geleni yaptım, en sonunda arkadaşıma söylemekten başka çarem kalmadı ve söyledim. Söylediğim an benim bu olayla alakalı açıklamalarımı dinlemedi ve bana soğuk yaptı. O zaman dilden gireceğim, yurttan kalacağım, çalışacağım sınava dedi, ben de ok, umarım kazanırsın dedim. Çoğu şeyime görüldü attı hatta çok çok sonradan cevap verdi. Bugün ise ona eşyalarını vermeye gittim fakat benim suratıma bile bakmadı. Ben onun için çok fazla uğraştım, bu şekilde yapması beni kırdı. Benim de aile sorunlarım var ve psikolojik şiddet görüyorum, çok nadiren de olsa normal şiddet gördüğüm de oluyor fakat bunlara rağmen ona yardım etmek istedim ama olmadı, elimden geleni yaptım. Bana neden böyle davrandığı hakkında hiçbir fikrim yok. Konudan bağımsız olarak bana, benimle arkadaşlarıyla kavga ettiği için ve lise yıllarında yalnız kalmamak için arkadaş olduğunu söyledi, biraz beni şüphelendirdi. Sizce beni kullandı mı

Arkadaşımın beni sadece çıkarı için kullanmış olma ihtimali sizce ne kadar yüksek?
Cevapla