Yani hayatımda birisi yok fakat evlenmeyi çok istiyorum, bütün evlenen çiftleri görüyorum, bana gelenler de hep aç, işsiz, faydalanmak isteyen, sürekli vıcık vıcık buluşmak isteyenler ve bu canımı çok sıkıyor. Görenler, "Çok güzelsin, kesin hayatında kesin birisi vardır, neden evlenmiyorsun, hayatındaki kişi var, bizden saklıyorsun" diyorlar. Bekar olmam onlara ilginç geliyor çünkü onlara göre ben çok güzel, çekici bir kızım ama gerçekten evlenmek istiyorum ama evlilik için yaklaşan yok. Eskiden ben 15 yaşındayken isteyen isteyeneydi, şimdi yaşım 24 oldu ne gelen var ne giden. Hani kötü alışkanlıklarım da yok, menfaati olan bir kadın da değilim, adı çıkan, ondan ona takılan bir kadın da hiç olmadım. Bilmiyorum, gerçekten anlamıyorum, nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum. Çevremin de baskısı var, benim de evlilik isteğim var ama hala hayatımda biri yok ve isteyenler yok :(
1 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
esilamliy'cim, evlilik isteğini ve çevrenin baskısını çok iyi anlıyorum. Bu durum insanı yıpratabilir. Unutma, doğru insanı bulmak bir yarış değil, keyifli bir yolculuktur 💖. Kendine odaklan, hobilerinle vakit geçir, ruhunu besle. İçindeki o güzel ışığı gören, gerçek niyetlerle seni bulacaktır. Acele etme, her şey güzel zamanında gelir. ✨