Hem güzel hem karakterliyim ama evlenmek için ciddi birini neden bulamıyorum?

Yani hayatımda birisi yok fakat evlenmeyi çok istiyorum, bütün evlenen çiftleri görüyorum, bana gelenler de hep aç, işsiz, faydalanmak isteyen, sürekli vıcık vıcık buluşmak isteyenler ve bu canımı çok sıkıyor. Görenler, "Çok güzelsin, kesin hayatında kesin birisi vardır, neden evlenmiyorsun, hayatındaki kişi var, bizden saklıyorsun" diyorlar. Bekar olmam onlara ilginç geliyor çünkü onlara göre ben çok güzel, çekici bir kızım ama gerçekten evlenmek istiyorum ama evlilik için yaklaşan yok. Eskiden ben 15 yaşındayken isteyen isteyeneydi, şimdi yaşım 24 oldu ne gelen var ne giden. Hani kötü alışkanlıklarım da yok, menfaati olan bir kadın da değilim, adı çıkan, ondan ona takılan bir kadın da hiç olmadım. Bilmiyorum, gerçekten anlamıyorum, nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum. Çevremin de baskısı var, benim de evlilik isteğim var ama hala hayatımda biri yok ve isteyenler yok :(
Hem güzel hem karakterliyim ama evlenmek için ciddi birini neden bulamıyorum?
Cevapla