Bebek çocuk gürültüsü?

Ben apartman tarzı yerlerde bebekli, çocuklu ailelerin gürültülerinin komşunun çekmek zorunda olduğu görüşüne katılmıyorum, buna bebek ağlaması da dahil. Neden komşusu yıllarca 365 gün bunu çeksin ki? Herkes çocuk oldu gibi düşünce de yok, herkes apartmanda büyümüyor ya da çocuk sahibi olmuyor. Ayrıca bebek gürültüsüyle başlayan gürültü yıllarca o çocuğun gürültüsüyle devam ediyor.
Bebek çocuk gürültüsü?
Cevapla