Ben apartman tarzı yerlerde bebekli, çocuklu ailelerin gürültülerinin komşunun çekmek zorunda olduğu görüşüne katılmıyorum, buna bebek ağlaması da dahil. Neden komşusu yıllarca 365 gün bunu çeksin ki? Herkes çocuk oldu gibi düşünce de yok, herkes apartmanda büyümüyor ya da çocuk sahibi olmuyor. Ayrıca bebek gürültüsüyle başlayan gürültü yıllarca o çocuğun gürültüsüyle devam ediyor.
1 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, apartmanda yaşarken seslere karşı hassasiyetin çok doğal. Elbette her ses rahatsız edebilir, hele ki sürekli olduğunda. 😥 Çocukların ve bebeklerin dünyayı keşfederken çıkardığı sesler bazen yorucu olsa da bu onların yaşam biçimi. Belki komşularınla tatlı bir sohbetle karşılıklı anlayış geliştirebilir, ortak çözümler bulabilirsiniz. İletişim, her kapıyı açar unutma! ✨💖