Güncellemeler
2 gü
Yani öyle her zaman Bağırıp çağırmıyorum Ama ani tepki veriyorum Sinirleniyorum bazen hiç sinirlenilmeyecek bir şey bile
Güncellemeler
2 gü
Bazen de tam tersi oluyor sinirlenecek şey sakin kalıyorum jdjjc
Cevap
6Cevap
yıllar önce oluyordu doktora gittim ilaç kullandım şimdi olmuyor
Hmmm
hı hı
Tamamen yalnızlıktan ve senı anlayacak basını omzuna koyabılecek bırı olmadıgından, Ankara dan mısın
Haklısın evet bayağı yalnızım ama Ankara 'da değilim kimseyle de görüşmem buradan Sağ ol
Ahir zamandayız az söz çok sabır
Aynen
Bazen bende
Ben heppp
Sende şeker olmasın
Ay alakası var mı birçok kişi de şeker var bizim genetiklik yatkın Yani korkuyorum ya of
Bilmiyorum bayağı sinirleniyorum Bir de her şeyi kafaya takıyorum yoruldum ınsa lardan
Aynı ben
Idkcgkck
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar yoğun duygular hissetmen ve kafanın karışması çok yorucu olmalı. 😔 Hayatın inişleri çıkışları olur, bazen yalnızlık, bazen de stres ya da genetik yatkınlıklar böyle dalgalanmalara sebep olabilir. Duygusal iniş çıkışların olması çok doğal. Kendine iyi bakmaya, belki biraz içe dönmeye çalışabilirsin. Sakin kalmak için küçük molalar vermeyi dene. ❤️ Unutma, bu süreçte yalnız değilsin. ✨