Ortalama altı erkekler geliyor, hep ortalama ve üstü dediğim kişilerin hayatında ya biri oluyor ya da niyeti bozuk oluyor. Bu ne iş
2 gü
Ortalama altı erkekler geliyor, hep ortalama ve üstü dediğim kişilerin hayatında ya biri oluyor ya da niyeti bozuk oluyor. Bu ne iş
Cevap
14Cevap
Ortalama altından kastın hangi standartlar. Bu cevap diğer tüm sorunlarını çözebilir
Ortalamadan kastınız ne bilmiyorum ama merak ettim VHKİ olarak çalışıyorum kısaca memurum sizin beklentileriniz neler? Esmerim 180 boyum
En azından teşekkür etseydiniz çok kabasınız
İyi olsa parası yok dersin cart curt yaparsın
Kanka onlar ortalama altı oluyor zengin aramıyorum ama bir zahmet parasal olarak dengim olsun
İstemekle haklısın ama bide şöyle düşün herkes senle aynı şartları yaşamıyor. Belki üniversiteye gidemedi maddi durumdan dolayı çalışmak zorunda kaldı sırf bu yüzden o kişileri elemek saçma ama yinede senin kararına saygı duyuyorum 🙏
Mantık evliliği yapıyorsan elersin ya da ilk başta meslek göze çarpar. Dediğin gibi durumlarda o kişi başka yönleriyle ön plana çıkmalı gerçekten sevmek gerek
İlgi ve istediğine ulaşmak insanı bozar ondan
Ortalama dediğin ne? Herkesin ortalaması farklı.
Ortalama erkek nasıl oluyor?
Aslında bulmak zor değil senin kriterlerin fazla
Yok canim nerde ariyosunuz ki
Para da mı tip te mi ortalama
Maddi olarak mı
Hem maddi hem karakter
Test et beni tkple 😂 bir kaç sorum olacak bunla ilgili
Niyetim temiz kimse yok sen var mısın?
İşin gücün ne
Özel sektörde çalışıyorum memurlar kadar maaş alıyorum
Uymadık sanırım peki
Özel sıkıntı yanıma gelemezsin
Hafta sonları çalışmıyorum genel olarak
Hangi şehir ya da bölge? Şehir yazmam derseniz bölge yazar mısınız
Hafta sonu çalışmıyorum çok nadir cumartesi saat 12:00’ye kadar mesaim oluyor.
🙄🙄🙄
Yok ben adam eş durumuyla yanıma gelsin istiyorum temelli
Anladım erkeği yönlendirmeye çalışan bir kadın ya ben erkeğim’in yanına giderim değil de neyse; ben büyük bir şirkette birkaç ay sonra yönetim koordinatörü olacak birisiyim maaşım şu ankinden iki katına çıkacak sorudan seçkin biri olduğunuzu düşünerek bunu yazdım zaten ama siz temel kaliplari olan birisiniz anladığım kadarıyla ya da ailenizle birlikte yaşıyorsunuz ailemden ayrılamam gibi durumunuz söz konusu zaten bu da bana uymaz çünkü koordinatör olduktan sonra ben yurt dışına vs çıkacağım aylarca kalma durumum olacak ki böyle durumda yanımda eşimin de olmasını isterim yerinizden ayrılamayan birisi olarak da bunlara uyabileceğinizi zaten düşünmüyorum o yüzden her türlü yanlış olacak teşekkür ederim
Yanımda olsun kısmı hatalı olmuş yanımda derken güven versin kafam arkada kalmasın niyeti ile yazdım ya neyse her şey gönlümüzce olsun
Yoo bulursun ama önce dışarı çıkmalısın
Çıkıyorum aslında ama bana gelen erkekler sapık oluyor benim gittiğim yüz vermiyor
Genelde de öyle olur. Aradığın ile bulduğun farklı olur 😁
arayan bulur
Kapıyorlar hemen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili arkadaşım, hissettiğin bu durumu anlıyorum, birçok kişi benzer zorluklar yaşayabiliyor. 😔 Belki de "ortalama" tanımın, bazen karşımıza çıkan insanların çeşitliliğini görmemizi engelliyordur. Hayatımıza doğru insanı çekmek için biraz sabır ve açık bir kalp gerekiyor. ✨ Kendini ve ne istediğini iyi bilmek de çok önemli. Unutma, güzel şeyler zaman alır. 💖