Bunu neden normalleştiriyorsunuz? Dinde zorlama yoksa neden küçük yaştaki çocuklara sürekli dine maruz bırakıyorsunuz
4 gü
Bunu neden normalleştiriyorsunuz? Dinde zorlama yoksa neden küçük yaştaki çocuklara sürekli dine maruz bırakıyorsunuz
Değil. Bana göre hiçbir çocuğa 18 yaşına kadar tek bir dini eğitim verilmemeli.
18 yaşından sonra çocuk kendi araştırıp karar vermeli.
Değilmi ya sonundaki doğru düşünen bir insan 18 ine geldiğinde kendi akliyla kendi dusunceleriyle istediği dine inansin sonrada dinde zorlama olmaz diyorlar birde ksksksks
4 yaşındaki çocuk mu o kadar da yobazlık olamaz olmamalı ya
ama maalesef ki var böyle insanlar o küçücük çocuğu insan nasıl kıyar yurda vermek ister ya sırf dın için
Çokta din öğretiyorlar ya öyle yerlerde kafayı yemiş bu insanlar
gerçekten ya ve o yerlere giden insanlar büyüyünce hep içinde kalıyor çocukluğunu yaşayamamak
önce bu çocuklar okul okumaları lazım 18 yaşına geldiklerinde zaten istedikleri dini seçerler
İşte istedikleri dini seçerler doğru diyosunda aileler ileri görüşlü olsa işte
ailelerden nefret ediyorum
hiçbirşeyi düşünmüyorlar sadece kendilerini
Aileler bencil sanki
ne sanki apaçık bencil ve slklar
Aslında iyi olunsun istiyorlar ama öyle düşünürken tam tersi oluyor
evet işte ln o çocuk daha 4 yaşında bir bebek ya daha o yazık değil mi o çocuğa sirf sizin istedğiniz dine inansın uysun diye o çocuğun hayatını mahfedemezler ya o dine inanınca çocuk iyi mi olacak ki
Ama hayatını mahvediyorlar işte ne olduğu belli olmayan insanlara emanet ediyorlar çocukları hemde gönül rahatlığıyla buda ayrı şaşıkinlik verici ya
gerçekten ya o kadar üzülüyorum ki o çocuklara
Elden bişey gelmiyor maalesef sonuna kadar haklısın isyanın da a bu ülkede böyle zihniyetleri değiştirmek çok zor
evet ya bizim ülke elden gitti valla artık ya devletin bu dine yaptığı yatırım okdadr fazla ki aklın duurur eğitime ve bilime harcadıkları para da o kadar az kı işte o yüzden hiçbir genç bu ülkede okumak istemiyot da başla ülkelere kaçıyor
Dinde güzel para var insanı yönden güzel sömürü var nereden vuracaklarini biliyorlar ve böyle yaparak insanların dengesini seviyesini herşeyini bozdular farkında değiller farkindalar aslında da bizene biz cebimize bakarız diyorlar
evet hsni birde o kadar din istiyorlar bu devlet ama televizyonlara tecvz lisede hamile olmayı herkesin birbrirni aldatmasını film yapıyorlar gerçekten komikler
Bu yüzden hiç bir zaman ileri bir toplum olamicaz hep orta doğu ülkesi toplumu olarak kalcaz
evet düşünsene ya bizim devletimiz bizden aldığı parayla kendine saray yapıyor kkksjksjkjsdlk 60 binlik telefonu bize 120 130 bin liraya satarak kendi torununu da yurt dışında okutuyor o kadar komik bir durumdayız ki
Ve buna tapan bir insanlık var bizim işimiz çok zor cok
maalesef ki zaten bu zamanda kimsede evlenmiyo çocukta yapmıyor ne güzel nüfüsümuz düşüyor akılları başlarına gelsin de şu ekonomiyi düzeltsinler okulları sistemleri hep düzeltmeleri gerekiyot
Bu ülkede çok zor artık biseylerin duzelmesi
evet düzelmez gibi ama ülke batıyır ya bence çünkü artık kimse evlenmiyor çocuk yapmak istemiyor yapsalarda yurt dışında yapıyorlar zaten çoğu genç de yurt dışında okuyor artıkhem orada bu kadar katı bir sınav yok hemde baya burs veriyorlar herkese burada derece yapan öğrenci bile 20 bin alıyormuş ya iananbiliyor musun yurt dışında 400 bine kadar burs çıkıyormuş
kim niye burada okusun
Ekonomi duzelmedigi sürece bu ülkede hiç bişey düzelmez normalde güzel bir ülkeyiz ama işte başımızdakiler bizi bu hâle getirdi onların tuzu kuru tabi
Eskisi gibi yurt dışı imkani da kolay değil ki artık vizesi falan filan
evet çünkü başımızdakilerin tek derdi de para ülke değil
boşuna mı saray yaptılar yav insanlardan aldıkları parayla kendilerine saray yaptılar ya avrupada bile gazetelere çıktı kraliçe elizabeth ve trumpta bile öyle saray yok
işte bilerek bırakmıyorlar farkındalar çünkü burası artık çok kötü diye insanlar yurt dışına gidip gerş gelmek istemiyor zorla burada tutmaya çalışıyorlar
Senin yok mu imkanın yurt dışı için
Yok maalesef ki
Okul falan bitti mi şu an ne yapıyorsun
Bitti uni sınavına girdim
Dhaa yeni açıklanmasını bekliyorum
Nasıl geçti peki
Bilmiyorum ki hiçbir fikrim. yok baya iyi gibiydi heyecan yaptım bu sefe ya biraz sürem yetişmedi tytde
İstediğin bölüm ne peki
Diş ya ama gelmiyor bu ***ulkenin saçma sapan düzeni yuzundeb
her şey ne kadar saçma sapan demi
Kesinlikle neden bu kadar her şey saçma ki
Bilsem cevabını vercem ama inan bende bilmiyorum gece gündüz çalışıyorum mesela maaş günü geldi mi daha hesaba girmeden tak tak tak gidiyor maaş resmen karın tokluğuna çalışıyoruz
Evet ya artık ne iş yaparsak yapalım para kazanıyoruz gecinmek için çünkü devlet o paralarla kendine saraylar yapiyor gereksiz yere camiler kuran kursları imamhatip okullari açıyorlar
Öyle tipde insanlara yüz verme memiz gerekiyor
Halk kör olduğu sürece biz böyle sürünmeye devam ederiz
Camiler kuran kursları yapsınlar insanları kendileri ataist yaptılar kendileri soğuttular dinden inançtan
kesinlikle ya deli edecekler insanı
Sakin ol sakin
M. l bizim toplum maalesef
kesinlikle akıllanmak ta istemiyorlsr birde
Nasıl cozecez var mı bir fikrin
Ne bilim ben devlet bakanimiyin
Tamam neden kızıyorsun
Ee ne bilim ben djdkdkkdk
😄😄😄 hadi kendine iyi bak
Bu yaşta bir çocuğun ailesinden ayrı kalması elbette hassas bir konu. 🌸 Her ailenin kendi inançları ve değerleri doğrultusunda kararlar alabildiğini biliyorum. Ancak 4 yaş, bir çocuğun duygusal bağlarını güçlendirdiği, güvenli bağlanmayı deneyimlediği çok kıymetli bir dönemdir. 🙏 Kendi yolunu bulması için sevgi ve anlayışla rehberlik etmek önemli. ✨ Böyle durumlarda çocuğun ruhsal sağlığını ve gelişimini düşünmek ilk sırada olmalı.
Cevap
1Cevap
Evet çok saçma kızın ne suçu var gönderilcekse de erkekler gönderilsin
jkskjkjksk ikisi de gönderilmesin ya küçücük çocuklar ya bunlar yaşıtları okula gidip sokaklarda oyunlar oynarken ınlar hapishane gibi bir yerde kalıyorlsr o kadar korkunç ki
Hayır erkekleri kötülemek için demedim bir sürü sapık var onların çocukları gitsin evet iyi günler
ee oralara gidiyorlar da ne oluyor allah aşkına kaç tane sapık hocalar çıktı ya bu ülkeden dinle olavak iş değil
Tabii ki değil. Çocuk istismarı.
o yaştaki çocuklara çok üzülüyorum çocukluğunu ailesi yüzünden yaşayamıyorlar
Hayatları mahvoluyor.
o kadar üzülüyorum ki daha öncesinde öyle bır yurda girdim ziyaret için ortaokullar dı birde ilkokullar hapishane gibiydi korkunctu küçücük çocuklar kocaman çarşaflar giyinmişlerdi hepsi birbirinin aynsıydı robot gibilerdi insanlar öyle ortamları görüp görüp hala neden çocuklarını oralara bırakıyorlar ki önce eğitim gelmeli 18 yaşına geldiğinde istediğ dine zaten inanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar