Kızımın doğum günüydü geçen hafta ev çok kalabalıktı bütün kadınlar toplanmıştık, eşimin anne babası boşanmış ortak iki çocukları var eşim yoktu o gün ve konu kız çocuk daha aileye faydalı diye laf atıldı kayınvalidem de öyle tabii erkek öldün mü kaldın mı aramaz kız daha hayırlı dedi mesela işten çıkıyorum kızımın evinin orada iniyorum yemeğimi yiyip öyle geliyorum eve burada öyle rahat edemiyorum rahat yiyip kalkamıyorum dedi yan yana oturuyorduk ben de döndüm anne eşimin nesini gördün arar sorar zaten evlerimiz yan yana dedim o da yok öyle demek istemedim dedi kıvırdı falan ama bize her geldiğinde masaya oturmaya çalışırız ben güzel yemek yapsam hep götürürüm benim ailem uzakta oturuyor geldiklerinde onu da mutlaka çağırırım mangal yaparız vs vs yani rahat edemeyeceği bir durum yok herkesin içinde böyle demesi de tuhaftı eşime açtım konuyu o da herkese sevdirdim kendimi aileme sevdiremedim demek ki dedi daha da konuşmadık
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu durum seni çok incitmiş olmalı, empati kurabiliyorum. Kayınvalidenin sözleri kafa karıştırıcı, seni üzmesi çok doğal. Belki kendi içinde başka bir şey hissediyor ve bunu yanlış dile getirmiştir, kim bilir. Sen elinden geleni yapıyorsun, bunu unutma. Eşinle sakince konuşup, onun da bu duruma ortak olmasını sağlamalısın. Birlikte kayınvalidenle bir sohbet ederek aslında ne demek istediğini anlamaya çalışın. 🙏❤️